حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف

حضور پرشور زائران در عزاداری شهادت حضرت زهرا در نجف

صدها هزار تن از شیعیان در مراسم شهادت جانگداز دختر رسول اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف مشارکت کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، صدها هزار تن از مومنان براي برگزاري مراسم شهادت جانگداز حضرت زهرا (س) به حرم اميرالمومنين علي (ع) در نجف اشرف مشرف شدند و به اقامه عزا پرداختند.
زهير الجبوري عضو مجلس استان نجف طي پيامي از پايان مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) كه از صبح امروز در استان‎هاي مختلف با مشاركت پرشور مردم برگزار شده بود، خبر داد.
وي افزود: همه مسؤولان شهري و هيأت‎هاي عزاداري از زائراني كه از كشور و شهرهاي ديگر به نجف اشرف سفر كرده بودند، به بهترين شكل ممكن استقبال و پذيرايي كردند.
عضو مجلس استان نجف تصريح كرد: اين مراسم بدون هيچ مشكلي دقايقي قبل به پايان رسيد و مردم در حال بازگشت به مناطق و شهرهاي خود هستند.
كارگروه مركزي هماهنگي و برگزاري زيارت فاطميه (س) نيز خاطرنشان كرد: در مراسم عزاداري امسال صدها زائر و عزادار از كشورهاي مختلف جهان حضور داشتند.
اداره امور ديني آستان مقدس علوي اظهار داشت: با استقرار چند تن از طلاب و اساتيد حوزه علميه نجف در نقاط مختلف حرم، مركز پاسخگويي به سوالات ديني و شرعي زائران دائر شد.
دارالقرآن كريم آستان مقدس علوي نيز ايستگاه تصحيح سوره مباركه فاتحه و نماز در اطراف حرم دائر كرد.
همچنين مراسم عزاداري حضرت زهرا (س) در دفاتر مراجع تقليد و علماي عراق نيز برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران