بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد

بنیاد شهید از ثبت نام جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای حج تمتع خبر داد

بنیادشهید و امور ایثارگران اعلام کرد: ثبت نام از جانبازان قطع نخاع و ویلچری برای اعزام به حج تمتع با کاروان های ویژه جانبازان آغاز شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج از بنيادشهيد، طبق اعلام اداره كل امور ورزشي و اردويي بنياد شهيد و امور ايثارگران ثبت نام از جانبازان 70 درصد قطع نخاع و ويلچري كه تاكنون به حج تمتع اعزام نشده و متقاضي اعزام با كاروان ويژه جانبازان در سال 1397 هستند، آغاز شده است.
براساس اين گزارش، اين گروه از جانبازان مي بايست به بنيادشهيد شهرستان و منطقه خود مراجعه و با ارائه درخواست كتبي براي اعزام به حج تمتع اعلام آمادگي كنند.
بنيادشهيد اعلام كرد؛ درخواست هاي ارائه شده توسط ادارات بنيادشهيد استان ها بعد از جمع آوري از مناطق و شهرستان هاي تابعه به اداره كل امور ورزشي و اردويي ارسال مي شود و افرادي كه داراي اولويت بوده و اعزام وي به همراه كاروان ويژه جانبازان به تاييد بهداشت و درمان رسيده باشد براي ثبت نام به كاروان معرفي مي شوند.
به گزارش ايرنا، در حج تمتع سال 1396 با همكاري سازمان حج و زيارت 144 نفر از جانبازان، همسران، همراهان، پزشكان، عوامل فرهنگي، اجرايي و خدماتي، به حج تمتع اعزام شدند.
حميد محمدي رئيس سازمان حج و زيارت نيز پيشتر اعلام كرده است، براساس توافق صورت گرفته با عربستان سهميه اعزام زائران ايراني به نسبت جمعيت كشور با 5 / 3 درصد افزايش بدون احتساب عوامل اجرايي و كارگزاران به 82 هزار و 800 نفر افزايش يافت.
محمدي با بيان اينكه در اعزام زائران حج گذشته بدون احتساب عوامل اجرايي و كارگزاران 79 هزار و 900 نفر براي انجام مناسك حج به عربستان اعزام شدند، افزود: همچنان به دنبال افزايش سهميه اعزام زائران حج آينده هستيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران