بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان

بازسازی حرم علوی با مشارکت ۶ میلیارد تومانی مردم خوزستان

مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان از ادامه بازسازی ایوان حرم علوی با مشارکت مردم خوزستان خبر داد و گفت: این پروژه تا شش ماه اول سال ۹۷ پایان می‌یابد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمود موسوي مسئول ستادبازسازي عتبات عاليات خوزستان در گفت‌وگو با ايكنا از خوزستان، با اشاره به پروژه ايوان طلاي حرم امام علي(ع) گفت: ساخت ايوان طلا با مشاركت مردم خوزستان همچنان ادامه دارد و اين كار تا شش ماه اول سال ۹۷ پايان مي‌يابد.
وي با بيان اينكه هزينه بازسازي ايوان طلا توسط مردم خوزستان تأمين شده است، افزود: اين پروژه از سال ۸۹ به استان خوزستان واگذار شده بود كه به دلايل فني متوقف شد و مدتي است كار از سرگرفته شده است. مردم استان ۶ ميليارد تومان و ۲۷ كيلو طلا به حرم امام علي(ع) اهدا كردند.
مسئول ستادبازسازي عتبات عاليات خوزستان گفت: اين كار افتخاري براي مردم خوزستان بوده و نقش آنها در بازسازي حرم علوي در تاريخ ماندگار است.
موسوي با اشاره به ديگر پروژه‌هاي استان ادامه داد: علاوه بر اين، ساخت مضيف يا مهمان‌سراي حرم حضرت زينب(س) نيز از پروژه‌هايي است كه مردم خوزستان پشتيباني از آن را به عهده گرفته‌اند.
وي در توضيح اين پروژه گفت: قرار بود مهمان‌سرا در سه طبقه ساخته شود كه كارشناسي شد و دو طبقه اضافه شد. ساختمان مهمان‌سرا ۲۵۰۰ متر زيربنا دارد و شامل سالن غذا، آشپزخانه، سردخانه و سوئيت مهمان ويژه حرم است. اين كار هم اكنون در حال اجرا است و سقف چهارم آن در حال ساخت است.




نظرات کاربران