آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار

آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در یک نرم‌افزار

نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی گفت: متن ۷۴ عنوان کتاب در ۹۱ جلد از آثار ایشان به زبان‌های فارسی و عربی در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده‌است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ستاد خبري پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب دين، مهدي اكبرزاده با اشاره به اينكه دفتر تنظيم و نشر آثار حضرت آيت الله لطف‌الله صافي گلپايگاني تاكنون بيش از ۸۰ عنوان كتاب منتشر كرده‌است، اظهار كرد: اكثر آثار در غرفه پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب دين ارائه شد.
وي بابيان اينكه مجموعه آثار ايشان در نرم‌افزار «نور» گردآوري شده‌است، افزود: متن ۷۴ عنوان كتاب در ۹۱ جلد از آثار ايشان به زبان‌هاي فارسي و عربي و با موضوعاتي چون امام‌زمان(عج)، امام حسين(ع)، تربيتي، حديث، احكام و غيره در اين نرم‌افزار جمع‌آوري شده‌است.
نماينده دفتر تنظيم و نشر آثار آيت‌الله صافي گلپايگاني با تاكيد براينكه متن قرآن كريم با ترجمه در اين نرم‌افزار آورده ‌شده‌است، تصريح كرد: اين نرم‌افزار قابليت‌هاي پژوهشي و امكانات يادداشت‌برداري، ذخيره‌سازي، ويرايش و چاپ متن دارد.
وي به برخي از آثار دفتر تنظيم و نشر آثار آيت‌الله صافي گلپايگاني اشاره و ابراز كرد: «تجلي توحيد در نظام امامت»، «بهار بندگي»، «وابستگي جهان به امام زمان(عج)»، «فروغ ولايت» و «پاسخ ده پرسش» ازجمله آثار به‌شمار مي‌روند.
اكبرزاده بابيان اينكه كتاب «ديدارها و رهنمودها» متن رهنمودهاي ايشان در ديدار با اقشار مختلف مردم است، ابراز كرد: بخش كوچكي از ديدارهاي متنوع آيت‌الله صافي گلپايگاني با روحانيون، فرهنگيان، دانشجويان و غيره در اين كتاب گردآوري شده‌است.
وي كتاب «تجلي توحيد در نظام امامت» را مورداشاره قرار داد و ابراز كرد: اين كتاب دوازهمين شماره از سلسله مباحث امام و مهدويت ايشان است كه به همت انتشارات مسجد مقدس جمكران به چاپ رسيده‌است.
نماينده دفتر تنظيم و نشر آثار آيت‌الله صافي گلپايگاني با تاكيد براينكه كتاب مذكور در ۴ گفتار تبيين شده‌است، تصريح كرد: تجلي توحيد در كل رسالات انبيا و معارف و شرايع آسماني، تجلي توحيد در اسلام، تجلي توحيد در نظام امامت و تجلي توحيد در امامت حضرت مهدي(عج) در اين كتاب ذكر شده‌است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش




نظرات کاربران