تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

تشرف جوان چینی به دین اسلام در حرم مطهر رضوی

مرد جوان چینی در حرم مطهر رضوی با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع پیوست.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، «چون يانك» در آييني كه به همت مديريت زائران غير ايراني آستان قدس رضوي برگزار شد، با اداي شهادتين به دين اسلام گرويد.
وي گفت: در شهر تيانجين زندگي مي‌كنم و در اين شهر كوچك مسلمانان زيادي زندگي مي‌كنند كه همواره در كودكي با آن‌ها در ارتباط بودم و علاقه زيادي به سبك زندگي و آيين‌هاي آن‌ها داشتم.
چون يانك انگيزه خود را جاذبه‌هاي دين اسلام عنوان كرد و گفت: اميدوارم بتوانم معرفت بيشتري نسبت به دين اسلام پيدا كنم و اين معرفت را به ديگران منتقل كنم.
اين جوان تازه‌مسلمان كه دانش‌آموخته رشته معماري از دانشگاه چين است، ضمن ابراز خوشحالي از حضور در بارگاه منور رضوي اظهار كرد: از اينكه ديني دارم و معتقد به تعاليم آسماني اسلام شده‌ام خرسندم و اميدوارم با گذر زمان و مطالعات بيشتر بتوانم بر عمق معلوماتم بيفزايم.
وي افزود: چندين بار به ايران و حرم مطهر مشرف شده‌ام و نخستين بار كه در اين مكان حضور يافتم از شكوه و عظمت معماري حرم امام رضا (ع) حيرت‌زده شدم و تحت تأثير معنويت اين مكان قرار گرفتم. گفتني است؛ در پايان اين مراسم گواهي تشرف به اسلام به همراه هداياي معنوي و چند جلد كتاب از طرف مديريت زائران غير ايراني آستان قدس رضوي به وي اهدا شد.


| شناسه مطلب: 87432




چين امام رضا



نظرات کاربران