راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن

راه رسیدن به «میقات حج» و نحوه همکاری با آن

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت چاپ الکترونیکی مجله «میقات حج» و یا ارسال مقالات خود برای چاپ در این مجله، به نشانی miqat.hajj.ir مراجعه نمایند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مجله علمي ـ ترويجي «ميقات حج» كه به صاحب امتيازي نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت، از سال 1371 فعاليت خود را آغاز كرده است به صورت فصلنامه، با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ حج منتشر مي شود. مدير مسئول اين مجله، حجه الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، نماينده محترم ولي فقيه در امور حج و زيارت و سردبير آن نيز حجه الاسلام سيدمهدي عليزاده موسوي، مدير پژوهشكده حج و زيارت هستند و حجج اسلام رسول جعفريان، احمد عابدي، جواد محدثي، رضا مختاري، محمدمهدي معراجي، سيدجواد ورعي و محمدرضا هدايت پناه به عنوان اعضاي هيئت تحريريه با اين مجله همكاري مي كنند.
روش دريافت مجله ميقات حج تاكنون تعداد 100 شماره از اين فصلنامه به چاپ رسيده است كه شمارگان قبلي آن، براي روحانيون كاروان هاي حج تمتع ارسال شده است و شمارگان بعدي آن نيز، تنها در اختيار كتابخانه ها و مراكز علمي قرار خواهد گرفت. اما براي دريافت اين مجله، تمهيداتي انديشيده شده است كه متقاضيان مي توانند جهت دريافت نُسخ الكترونيكي آن، به آدرس - http://miqat.hajj.ir - و براي اشتراك مجله و دريافت نسخه چاپي آن به سايت - http://eshterak.hajj.ir - مراجعه نمايند.
نحوه همكاري با مجله ميقات حج براي همكاري با اين مجله نيز پژوهندگان و عالمان اهل قلم، به ويژه روحانيون، معين ها و معينه هاي كاروانهاي حج، مي‌توانند نتيجه مطالعات و پژوهش‌هاى خود در موضوعات: «اسرار و معارف حج»، «فقه حج»، «تاريخ و رجال»، «اماكن و آثار»، «حج در آينه ادب فارسي»، «نقد و معرفي كتابهاي پيرامون حج»، «سفرنامه‌هاي تراثي» و... از طريق سامانه - http://miqat.hajj.ir - ارسال نمايند تا پس از ارزيابي و تأييد از سوي هيئت تحريريه،در فصلنامه ياد شده انتشار يابد.
براي دريافت نسخه اندرويد اين فصلنامه - اينجا -كليك نماييد.


| شناسه مطلب: 87453




قم ميقات حج



نظرات کاربران