احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی

احداث مدارس ویژه ایتام به همت آستان قدس حسینی

آستان قدس حسینی در اقدامی جدید مدارس ویژه برای ایتام بنا می کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، آستان قدس حسيني سياست اجراي پروژه هاي استراتژيك و خدماتي را كه مهمترين آن ساخت بيمارستان و مدارس ويژه ايتام است؛ دنبال مي كند.
پس از افزايش تعداد افرادي كه در نتيجه جنگ عليه داعش پدران خود را از دست داده اند، آستان قدس حسيني در اقدامي جديد دبيرستاني براي جبران كمبود فضاي آموزشي در اين مقطع بنا نهاده است.
در همين راستا، سعد الدين البناء سرپرست كل مدارس ايتام گفت: بيش از هشتاد درصد ساخت و ساز اين مدرسه انجام شده است كه بدين ترتيب «مدرسه اولاد مسلم» در سال تحصيلي آتي به بهره برداري خواهد رسيد.
وي افزود: خدماتي كه در اين مدرسه به ايتام ارائه مي شود شامل برنامه هاي درسي، سرويس رفت و آمد و غذاي رايگان است.
البناء با بيان اينكه اين مدرسه در زميني به مساحت هزار و دويست و پنجاه متر مربع با سي كلاس آموزشي و مجهز به وسايل و فناوريهاي نوين احداث شده است؛ افزود: اين اولين مدرسه اي نيست كه ساخته شده است و مدارس ديگري نيز توسط آستان حسيني بنا گرديده است. ما تلاش مي كنيم به منظور پشتيباني از ايتام تعداد اين نوع مدارس را افزايش دهيم. اين دانش آموزان بايد از حمايت و پشتيباني كامل برخوردار باشند تا در آينده به قشري فعال در جامعه تبديل شوند.




نظرات کاربران