اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان

اعزام به سفر حج ۱۵۲ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کردستان

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: در سال جاری با همکاری اداره کل حج و زیارت کردستان ۱۵۳ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران به مکه مکرمه و سفر حج اعزام شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رضا نجفي، سرپرست بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان امروز ۱۶ اسفندماه در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان اظهار كرد: بنياد شهيد در ۲۲ اسفندماه سال ۵۷ به منظور حفظ و احيا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و حفظ جايگاه آنان در جامعه تاسيس شد.
وي با اشاره به اينكه هر اقتدار و پيشرفتي را در كشور مديون شهدا و خانواده آنان هستيم، افزود: با برنامه‌هاي ترويجي صورت گرفته، امروز ۵۰ درصد جامعه با نام روز شهدا آشنا شده‌اند. نجفي با اعلام اينكه رسيدگي به امور خانواده‌هاي شهدا و جانبازان از اولويت‌هاي كاري بنياد شهيد است، افزود: در اين راستا تاكنون در طرح سپاس هشت هزار و ۲۷۷ ديدار با خانواده شهدا صورت گر فته است.
وي از پرداخت ۵۳۳ ميليارد ريال تسهيلات به ۳۳ نفر از كساني كه عضو صندوق شاهد هستند، خبر داد و اعلام كرد: در سال جاري با همكاري اداره كل حج و زيارت كردستان ۱۵۳ نفر از خانواده شهدا و ايثارگران به مكه مكرمه و سفر حج اعزام شدند.
سرپرست بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون ۶۰۰ يادواره شهدا در استان صورت گرفته است.
وي با اشاره وجود ۵۳ مدرسه شاهد در استان عنوان كرد: در حال حاضر هزار و هفت نفر دانش‌آموز خانواده شهدا و ايثارگران در اين مدارس مشغول تحصيلند و دو هزار و ۲۲۰ نفر دانشجو در دانشگاه هاي استان تحصيل مي‌كنند.
نجفي با اشاره به بركزاري كميسيون پزشكي براي جانبازان بيان كرد: ۸۵۰ نفر از جانبازان در كميسيون هاي پزشكي تعيين درصد شركت كردند.
وي با اعلام اينكه در حال حاضر ۲ هزار و ۱۳۱ نفر از جامعه ايثارگري استان بيكار هستند، عنوان كرد: در راستاي تحقق شعار امسال اقتصادمقاومتي،توليد و اشتغال ۳۵۴ مورد اشتغال براي جامعه ايثارگران استان ايجاد شده است.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان يادآور شد: از تعداد مذكور ۱۸۷ نفر استخدام ادارات و دستگاه هاي اجرايي بر اساس قانون موجوددر اين خصوص شدند و براي۶۶ نفر هم از محل پرداخت تسهيلات بانكي، اشتغال ايجاد شده است.
ايكنا


| شناسه مطلب: 87556




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران