چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند

چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند

رئیس بسیج مداحان کشور گفت: چهره‌های گمنام جامعه مداحی کشور شناسایی و معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، مجتبي روشن‌روان در جمع مداحان و شعراي آئيني كانون بسيج مداحان تربت‌حيدريه اظهار داشت: رمز ماندگاري و بقاي انقلاب اسلامي در حضور همه‌جانبه و مخلصانه همه آحاد و اقشار مختلف جامعه درصحنه‌هاي مختلف نظام است و لذا با قدرداني از اين نعمت الهي بايد در ادامه اين راه و تحقق آرمان‌ها بيش از گذشته تلاش كرد.
وي تصريح كرد: اين ماندگاري براي جامعه مداحان قابل‌تأمل است و مهم‌ترين نكته آن استفاده از اين ظرفيت براي شناسايي ارزش‌ها و دستاوردهاي و شناساندن آن به مخاطبان است.
روشن‌روان، بهترين راهكار براي غلبه بر هجمه‌ها عليه انقلاب و نظام را فعاليت تشكيلاتي و اثرگذار دانست و از اخلاص و حضور همه‌جانبه در عرصه‌هاي مختلف به‌عنوان مهم‌ترين شاخصه در اين رويكرد يادكرد.
رئيس سازمان بسيج مداحان كشور افزود: هر 5 سال يك‌بار هيئت‌ها پوست‌اندازي و بافت آن تغيير مي‌كند، لذا هر فعاليتي كه براي هيئت‌ها و حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام انجام مي‌گيرد، بايد از روي اخلاص باشد تا ماندگار و اثربخش بماند.
وي بابيان اينكه مداحان نبايد تنها به محيط اطراف خود اكتفا كنند، افزود: با توجه به امكانات و ظرفيت ميداني كه در اختيار جامعه مداحي وجود دارد بايد شعرا و واعظين با نگاه عميق و دقيق خود در پي تبليغ اثربخش دين مبين اسلام باشند.
روشن‌روان بيان كرد: امروز دشمن با استفاده از امكانات و تجهيزاتي كه دارد تا كوچك‌ترين رفتار اين مردم را در فضاي حقيقي و مجازي رصد مي‌كند، بنابراين بايد فعل خواستن را در خودمان صرف كنيم و استعدادهاي بالقوه را به فعليت برسانيم.
رئيس سازمان بسيج مداحان از كادر سازي به‌عنوان ديگر شاخصه مداحان يادكرد و گفت: اين كادر سازي براي انقلاب بايد به‌گونه‌اي باشد كه افراد تربيت‌شده در اين دستگاه بتوانند جانشينان خوبي براي جامعه مداحي و هيئت‌هاي مذهبي باشند.
وي بيان كرد: در برهه‌اي از تاريخ انقلاب اسلامي و بنا به‌ضرورت ما فقط دفاع كرديم و بعدازآن نيز نتوانستيم به گونه شايسته‌اي براي انقلاب در عرصه‌هاي مختلف كادر سازي كنيم، لذا امروز يكي از ضروريات نظام كادر سازي در ابعاد مختلف است.
روشن‌روان به سياست سازمان متبوع خود در سال آينده اشاره كرد و افزود: تمركززدائي يكي از سياست‌هاي سال آتي بسيج مداحان است و با توجه به استعدادها در شهرستان‌ها و ساير مراكز استان‌ها بايد چهره‌هاي درخشان و گمنام جامعه مداحي شناسايي و معرفي شوند.


| شناسه مطلب: 87616




مداحان



نظرات کاربران