یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند

یک هزار و 840 نفر از کردستان به حج تمتع مشرف می شوند

مدیرکل سازمان حج و زیارت کردستان گفت: یک هزار و 840 زائر از این استان در قالب 13 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، هاشم ناظمي جلال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: زائران حج تمتع در قالب هفت كاروان از شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران، چهار كاروان از سقز و بانه، يك كاروان از مريوان و سروآباد و يك كاروان از شهرستان هاي قروه و دهگلان به سرزمين وحي عزيمت مي كنند.
وي با بيان اينكه 69 نفر عوامل اجرايي نيز كاروان هاي زائران استان را در مناسك معنوي حج همراهي مي كنند، افزود: در حال حاضر ظرفيت كاروان هاي استان تكميل است اما در حال برنامه ريزي و پيگيري براي اختصاص يك كاروان ديگر هستيم.
مديركل سازمان حج و زيارت كردستان با اشاره به اينكه امسال ثبت نام زائران بصورت اينترنتي انجام شد، تاكيد كرد: بيشترين قيمت حج امسال در استان 150 ميليون و 876 هزار ريال و كمترين قيمت نيز 145 ميليون و 825 هزار ريال بوده است.
ناظمي جلال يادآور شد: ايستگاه پروازي استان كردستان براي عزيمت زائران بيت الله الحرام به احتمال زياد از فرودگاه همدان خواهد بود.
سال گذشته يك هزار و 645 زائر از استان كردستان در قالب 13 كاروان براي به جاي آوردن مناسك حج به سرزمين وحي مشرف شدند كه از اين تعداد، 773 نفر مرد و 872 نفر زن بودند.


| شناسه مطلب: 87671




حج تمتع كردستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران