۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند ۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند ۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند ۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند ۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند ۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند ۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند

۱۰ هزار نفر از تهران به حج تمتع ۹۷ اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه برای حج تمتع سال ۹۷ حدود ۱۰ هزار نفر از استان تهران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه مراحل نام‌نویسی بدون هرگونه مشکلی انجام شد که در مرحله‌های بعدی نیز معاینات پزشکی و ... صورت می‌پذیرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مهران فرشيد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران پويا درباره نام‌نويسي نهايي زائران حج تمتع 97 در استان تهران اظهار كرد: براساس اعلام سازمان حج و زيارت براي مراجعه متقاضيان فيش‌هاي حج تمتع تا پايان دي ماه سال 85، استقبال بسيار خوبي در اين مرحله صورت گرفت.
وي افزود: ظرفيت كاروان‌هاي حج استان تهران تكميل شده است؛ در حال حاضر ليست انتظار نيز دريافت مي‌شود كه از محل انصرافي‌ها، اين افراد نيز توفيق حضور براي حج تمتع 97 را مي‌يابند.
مديركل حج و زيارت استان تهران با بيان اينكه براي حج تمتع سال 97 حدود 10 هزار نفر از استان تهران به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند، تصريح كرد: خوشبختانه مراحل نام‌نويسي بدون هرگونه مشكلي انجام شد كه در مرحله‌هاي بعدي نيز معاينات پزشكي و ... صورت مي‌پذيرد.
به گفته فرشيد، دارندگان فيش‌هاي ذكر شده كه تاكنون موفق به نام‌نويسي نهايي نشده‌اند هم مي‌توانند با مراجعه به اداره ثبت‌نام حج و زيارت استان تهران يا كاروان‌ها مراجعه داشته باشند و در ليست انتظار قرار بگيرند.
وي افزود: ثبت‌نام در ليست انتظار را مي‌پذيريم چراكه برخي زائران ثبت‌نام كننده بنابر دلايلي همچون معاينات پزشكي و ... از اين سفر در سال 97 بازمي‌مانند و ما نيز از ليست اعزامي بهره مي‌گيريم.
مديركل حج و زيارت استان تهران درباره خريد و فروش‌ فيش‌هاي حج تمتع در تهران و بسياري نقاط ديگر اظهار كرد: نقل و انتقال فيش‌ها تا زمان ثبت نام شده آزاد شده است و هيچ كس نياز به وكالت ندارد بلكه سازوكار قانوني و كاملا به‌دور از حواشي و سواستفاده افراد سودجو فراهم شده است.
فرشيد تصريح كرد: افراد انتقال دهنده و انتقال گيرنده فيش حج تمتع مي‌توانند بعد از توافق، به دفاتر حج و زيارت مراجعه كنند و به نقل و انتقال بپردازند بنابراين به هيچ عنوان نيازي به واسطه و دلال وجود ندراد.
وي توضيح داد: مدارك دو طرف فروشنده و خريدار (انتقال دهنده و انتقال گيرنده) در دفاتر زيارتي مراجعه كننده بررسي مي‌شود و به صورت سيستمي عمليات ثبت انجام مي‌گيرد كه تمامي فرآيندها زير كنترل كامل انجام مي‌شود و پاي سودجويان در اين رابطه بريده شده است.


| شناسه مطلب: 87695




تهران حج 97



نظرات کاربران