زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد

زیارت عتبات مقدس آرزویم بود که بر آورده شد

مهدی العلمی عضو شورای اتحادیه مربیان عرب به همراه هیئت همراه به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (ع) مشرف شد و از این زیارت که برای اولین بار بود، ابراز خوشبختی کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مهدي العلمي عضو شوراي اتحاديه مربيان عرب گفت: امروز به زيارت حرم اميرالمؤمنين (ع) مشرف شدم و زيارت عتبات مقدسه آرزوي ديرينه من بود كه به فضل خداوند تحقق يافت.
وي افزود: من از زيارت اين حرم مطهر احساس خوشبختي وصف ناپذيري دارم و كسي كه وارد حرم مطهر مي شود احساس آسايش و آرامش بالايي دارد و بوي ايمان به خاندان پيامبر اكرم (ص) را استشمام مي كند.
عضو اتحاديه مربيان عرب از تمامي مسلمانان جهان دعوت كرد كه به زيارت حرم اميرالمؤمنين (ع) مشرف شوند.
وي از انجام طرح هاي عمراني و تحولاتي كه در صحن علوي و شبستان حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) صورت گرفته قدرداني و تشكر كرد.


| شناسه مطلب: 87711




زيارت



نظرات کاربران