سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

سفر رایگان عتبات؛ هدیه عیدانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقه‌مندان سایت لبیک، طرح عیدانه را برگزار می‌کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني لبيك، ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان بنا دارد به مناسبت عيد نوروز و ميلاد خجسته اميرالمومنين علي (ع) در راستاي ترويج فرهنگ زيارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقه‌مندان سايت لبيك، طرح عيدانه را برگزار كند.
در اين طرح، ربات تلگرامي طراحي شده و مواردي را به عنوان عيدي به مخاطبين ارائه مي‌دهد كه علاقه‌مندان با دريافت هر كدام از آن‌ها امتيازي كسب خواهند كرد و شانس برنده شدن خود در قرعه‌كشي يك سفر رايگان عتبات را افزايش خواهند داد.
علاقه‌مندان، با مراجعه به اين ربات مي‌توانند در پويش (پدر عزيزم روزت مبارك) شركت نموده و با ارسال يك عكس از پدر خود و دريافت قالب تبريكي اين پويش، علاوه بر كسب امتياز، روز پدر را نيز اينگونه تبريك بگويند.
ويژه‌نامه ميلاد امام علي (ع)، تصاوير با كيفيت از حرمين شريفين، كليپ جشن ميلاد امام علي (ع) در حرم امام حسين (ع) و ثبت‌نام در طرح زيارت نيابتي از ديگر بخش‌هاي اين طرح است.
در روز ميلاد فرخنده امام علي (ع) به نيابت از علاقه‌منداني كه در طرح زيارت نيابتي ثبت‌نام كرده باشند، در حرم اميرالمومنين (ع) و حرم امام حسين (ع) زيارت خواهد شد.
به هركدام از شركت كنندگان در اين طرح، لينكي اختصاصي داده مي‌شود كه مي‌توانند با ارسال به دوستان شان، آنان را نيز به اين طرح دعوت كنند و با ثبت‌نام آنان از اين طريق، امتياز خود را براي شركت در قرعه‌كشي افزايش دهند. هر ۵۰ امتياز يك شانس بيشتر براي پذيرفته شدن در قرعه كشي است.
گفتني است؛ اين طرح از ۲۸ اسفندماه آغاز مي‌شود و تا ۱۷ فروردين‌ماه ادامه خواهد داشت و در روز ۱۸ فروردين نيز با انجام قرعه كشي، برنده يك سفر رايگان عتبات معرفي خواهد شد.
براي شركت در ربات تلگرامي لبيك و شركت در قرعه كشي يك سفر رايگان عتبات اينجا كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 87736




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران