ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان

ورود آستان مقدس حسینی به کانونهای اصلاح و تربیت کودکان

انجمن پیشاهنگ امام حسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی طرح تربیت حسینی را با هدف تقویت روحیه شهروند صالح و ارشاد کودکان و نوجوانان در کانون های اصلاح و تربیت عراق اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، كرار زياره، مدير انجمن پيشاهنگ امام حسين (عليه السلام) از تصميم اين انجمن براي راه اندازي طرح ساماندهي و تربيت نوجوانان در زندانها خبر داد.
كرار زياره گفت: اين طرح شامل برنامه هاي تربيتي فرهنگي است كه توسط كادرهاي متخصص و آموزشي اجرا مي شود و شامل برنامه هاي كاري و كارگاههاي آموزشي براي ساماندهي كودكان محكوم در زندانها مي باشد.
وي گفت: هدف اصلي پروژه خودسازي كودكان محكوم از طريق توسعه مهارتهاي آنها و تشويق و ترغيب آنها به برنامه هاي فرهنگي تفريحي است. يكي از برجسته ترين اهداف اين طرح تلاش در راستاي اين امر است كه كودكان محكوم حضور خود در زندان را فراموش كنند.
زياره با بيان اينكه اين طرح شامل كارگاههاي خودسازي و حمايت از ترغيب مثبت و تقويت روحيه شهروند صالح و ارشاد كودكان و سرگرم نمودن آنها به مطالعه و نوشتن براي توسعه فرهنگي و فعاليت كارگاهها در نقاشي، خطاطي و كارگاههاي مذهبي مي باشد؛ گفت: كتابخانه كوچكي با كتابهاي داستاني براي بالابردن روحيه معنوي كودكان تجهيز خواهد شد.
رئيس انجمن پيشاهنگ گفت: كودكان آواره يا فاقد خانواده هنگامي كه از سوي دستگاه ذيربط جمع آوري مي شوند به كانونهاي اصلاح و تربيت منتقل مي شوند. در صورتي كه براي تربيت آنها به افراد شايسته جهت ورود دوباره به جامعه اقدامي صورت نگيرد اين احتمال وجود دارد كه در طول مدت بازداشت كودك بي سرپرست به مجرم تبديل شود.
اين طرح در راستاي تكميل طرح «رحماء بينهم: نسبت به يكديگر مهربانند» مي باشد كه انجمن آن را اجرا مي كند و كودكان آواره تلاشگر را به منظور ايجاد نسل آگاهي كه در آينده كشور مثمر ثمر هستند؛ مورد توجه قرار مي دهد.


| شناسه مطلب: 87782




آستان مقدس حسيني



نظرات کاربران