بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه

بازدید نماینده بعثه رهبری در نجف از آشپزخانه فدک و المدینه

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف از نزدیک در جریان روند مراحل طبخ غذا در دو آشپزخانه ایرانی فدک و المدینه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي در بازديد از آشپزخانه فدك و المدينه، از نزديك در جريان روند مراحل طبخ غذا براي زائران قرار گرفت و با اهداي چفيه اي به نشاني ولايتمداري پرسنل اين دو آشپزخانه، از زحمات آنها تقدير و تشكر كرد.
وي در سخناني خدمت به زائران اميرمؤمنان(ع) و اباعبدالله الحسين(ع) را بسيار پرفضيلت خواند و يادآور شد كه هر تلاشي در اين زمينه صورت گيرد، خداوند پاداش آن را چندين برابر عنايت مي كند.
براساس اين گزارش، در آشپزخانه فدك 30 نفر مشغول به فعاليت هستند و از تاريخ يكم تا 18 فروردين ماه براي دو نوبت ناهار و شام، در اين آشپزخانه تعداد 170583 پرس غذا طبخ شده است.
در آشپزخانه المدينه نيز 26 نفر مشغول به فعاليت هستند و از تاريخ يكم تا 18 فروردين ماه براي دو نوبت ناهار و شام، در اين آشپزخانه تعداد 169478 پرس غذا طبخ شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران