آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی

آخرین وضعیت آماری زائران حاضر در کربلا + شرایط آب و هوایی

در حال حاضر تعداد 3491 زائر در قالب 94 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که به ترتیب در بازه زمانی 17 تا 19 فروردین وارد این شهر مقدس شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از نقاط مختلف كشور اسلامي ايران براي عرض ارادت به ساحت مقدس امام علي(ع)، اباعبدالله الحسين(ع) و ائمه مدفون در كاظمين و سامرا، در قالب كاروانهاي زيارتي وارد كشور عراق مي‌شوند.
اين زائران كه در قالب كاروان‌هاي مختلف از مرز هوايي يا زميني به عراق مسافرت مي كنند، سه روز در نجف، سه روز در كربلا و يك روز در كاظمين اسكان مي‌يابند و افزون بر خدماتي همچون اسكان، حمل و نقل، تغذيه و بهداشت، از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز برخوردار مي‌شوند.
امروز يكشنبه 19 فروردين ماه تعداد 1307 زائر در قالب 35 كاروان وارد كربلا شدند و تعداد 556 زائر در قالب 15 كاروان شهر مقدس كربلا را به سمت سامرا، كاظمين و نجف اشرف ترك كردند تا ديگر اعمال زيارتي خود را در اين شهرهاي مقدس به انجام رسانند.
در حال حاضر تعداد 3491 زائر در قالب 94 كاروان زيارتي در كربلا حضور دارند كه به ترتيب در روزهاي 17، 18 و 19 فروردين وارد اين شهر مقدس شده اند كه در مقايسه با تعداد 7228 زائري كه در بازه زماني 12 تا 14 فروردين در كربلا حضور داشتند، شاهد كاهش تعداد زائران هستيم.
براساس داده‌هاي هواشناسي و پيش‌بيني‌‌ها، آسمان شهر كربلا در ساعت هاي آتي و طي امروز صاف تا آفتابي است و از فردا آسماني غالبا ابري خواهيم داشت و در دماي آن تغيير محسوسي مشاهده نمي‌شود.
دماي امروز شهر مقدس كربلا 31 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 19 درجه كاهش خواهد يافت. فردا نيز آسمان كربلا غالبا ابري بوده و دماي هوا نيز يك درجه گرم‌تر مي‌شود.
گفتني است كه آمار ارائه شده از تعداد زائران كوي حسيني و وضعيت آب و هواي شهر مقدس كربلا هر چند روز يك بار به روز رساني خواهد شد.




نظرات کاربران