مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود

مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران در نجف افتتاح می شود

مدیر ستاد عملیات شمسا در عراق از افتتاح آزمایشی مجهزترین آشپزخانه صنعتی ایران با نام «ابوتراب 2» در آستانه ماه مبارک شعبان در نجف اشرف خبر داد.

مرتضي نصراللهي مدير ستاد عمليات شمسا در كشور عراق در گفتگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، گفت : مجهزترين آشپزخانه صنعتي ويژه زائران ايراني با نام «ابوتراب 2» اواخر ماه مبارك رجب در شهر نجف اشرف افتتاح مي شود.
وي با بيان اينكه آشپزخانه ابوتراب 2 يك كارگاه صنعتي بسيار مهم به شمار مي رود كه از آشپزخانه ابوتراب 1 كه در كربلا كار طبخ غذاي زائران ايراني را برعهده دار، بسيار بهتر و پيشرفته تر است، اظهار داشت: با بهره برداري از اين آشپزخانه، شاهد يك تحول غذايي با امكانات عالي و صد در صد صنعتي خواهيم بود.
مدير ستاد عمليات شمسا در كشور عراق براي آشپزخانه ابوتراب 2 كه در كمربندي نجف به سمت فرودگاه واقع شده است، به طور ميانگين طبخ بين 20 تا 40 هزار پرس غذا را در روز پيش بيني كرد كه البته در فاز آزمايشي 5 هزار پرس غذا در اين آشپزخانه طبخ خواهد شد.
اين گزارش مي افزايد: آشپزخانه صنعتي ابوتراب 1 كه توسط متخصصان كشورمان در تاريخ چهارم فروردين 1393در شهر كربلا ساخته و تجهيز شده و به بهره برداري رسيده است، پخت بيش از 75 تا صد درصد غذاي زائران حسيني را بسته به شرايط روز به عهده دارد.
مدير وقت مجتمع ابوتراب كربلا كه آشپزخانه يكي از بخش‌هاي آن است در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود كه آشپزخانه ابوتراب قادر به پخت 15 تا 20 هزار وعده غذا با امكانات صنعتي است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران