انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد

انقلاب روحی با خواندن زیارت عاشورا رقم می خورد

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در ادامه بیان فضیلت زیارت عاشورا، گفت: انقلاب روحی زائر با خواندن زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين اويسي در مراسم سخنراني بعثه مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام حسين(ع) در ادامه بيان فضيلت خواندن زيارت عاشورا، گفت: انقلاب روحي زائر با خواندن زيارت عاشورا با صد لعن و صد سلام رقم مي خورد.
وي در ادامه از قرائت زيارت عاشورا با صد لعن و صد سلام به عنوان پرثواب ترين و پرپاداش ترين عمل نام برد و با اشاره به روايتي از امام معصوم(ع) كه مي فرمايد «خواندن زيارت عاشوراي كامل، يكصد ميليون درجه پاداش دارد»، به تبيين فراز «السلام عليك يا اباعبدالله» پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمين اويسي با بيان اينكه سلام ابتدايي زيارت عاشورا معاني بسياري دارد و عمق زيارت را نشان مي دهد، يك معناي سلام بر امام حسين(ع) را ايجاد محبت عنوان كرد و گفت: زيارت عاشورا را كامل بخوانيم تا در روح ما انقلاب ايجاد شود.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به روايتي مبني بر اينكه بخيل ترين مردم كسي است كه بر مسلماني رد شود و سلام نكند، اسلام را كليدواژه ايجاد محبت و دوستي دانست و افزود: اسلام مي خواهد محبت در جامعه حكم فرما باشد و مردم با هم مهربان باشند.
وي با بيان روايتي از امام علي(ع)، اظهار داشت: آن حضرت مي فرمايند كه 6 گروه شايسته سلام نيستند: يهود، نصاري، اهل نرد و شطرنج، اهل مشروبات الكلي و موسيقي، كساني كه فحش دادن به مادران را وسيله شوخي خود قرار مي‌دهند و شاعراني كه افراد نالايق را مدح مي‌كنند.
حجت الاسلام والمسلمين اويسي شكر نعمت الهي را به سبب يافتن توفيق زيارت مضجع نوراني اباعبدالله الحسين(ع) ضروري خواند و خطاب به زائران با بيان اينكه قابليت هاي شما سبب حضورتان در كربلا شده است، بر استفاده و بهره برداري حداكثري از اين فرصت به دست آمده تأكيد كرد.




نظرات کاربران