آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم

آخرین آمار زائران ایرانی حاضر در کربلا در شب شهادت امام هفتم

در شب شهادت امام کاظم(ع) تعداد 4460 زائر در قالب 123 کاروان زیارتی در کربلا حضور داشتند که به ترتیب در بازه زمانی 20 تا 22 فروردین وارد این شهر مقدس شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از كشور اسلامي ايران كه در شب شهادت امام هفتم حضرت موسي بن جعفر(ع) در شهر مقدس كربلا حضور دارند، اين روز را به ساحت مقدس اباعبدالله الحسين(ع) و حضرت قمي بني هاشم(ع)، تسليت گفتند.
امروز چهارشنبه 22 فروردين ماه تعداد 1046 زائر در قالب 29 كاروان وارد كربلاي معلا شدند و تعداد 1307 زائر در قالب 35 كاروان اين شهر مقدس را به سمت نجف اشرف ترك كردند تا ديگر اعمال زيارتي خود را در اين شهرهاي مقدس به انجام رسانند.
در شب شهادت امام موسي بن جعفر(ع) تعداد 4460 زائر در قالب 123 كاروان زيارتي در كربلا حضور داشتند كه به ترتيب در روزهاي 20، 21 و 22 فروردين وارد اين شهر مقدس شده بودند كه در مقايسه با تعداد 3491 زائري كه در بازه زماني 17 تا 19 فروردين در كربلا حضور داشتند، شاهد افزايش تعداد زائران بوديم.
اين گزارش مي افزايد كه در روز شهادت امام كاظم(ع) برابر با 23 فروردين ماه نيز تعداد 2173 زائر در قالب 60 كاروان وارد كربلا مي شوند كه با احتساب خروج زائراني كه بيستم فروردين وارد اين شهر مقدس شده بودند، تعداد زائران به عدد 5404 نفر در قالب 149 كاروان زيارتي خواهد رسيد.
براساس داده‌هاي هواشناسي، آسمان شهر كربلا در ساعت هاي آتي و طي امروز صاف و غالبا آفتابي بود و از فردا با افزايش ابر و كاهش دما، شاهد چند بار رگبار متوالي و بارندگي هستيم.
دماي امروز شهر مقدس كربلا 33 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 18 درجه كاهش خواهد يافت. فردا آسمان كربلا ابري بوده و دماي هوا نيز تا 25 درجه سانتي گراد بالاي صفر كاهش خواهد يافت كه نويد هواي خنك تري را مي دهد.
يادآور مي شود، زائران كشورمان كه در قالب كاروان هاي زيارتي از مرز هوايي يا زميني وارد عراق مي شوند، سه روز در نجف، سه روز در كربلا و يك روز در كاظمين اسكان مي يابند و افزون بر خدماتي همچون اسكان، حمل و نقل، تغذيه و بهداشت، از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز برخوردار مي شوند.




نظرات کاربران