جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند

جوانان سفر به عتبات را تاخیر نیندازند

ساعت ده دقیقه به دوازده نیمه شب بود که به سفارش و پیشنهاد مادرم در سامانه عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردم. شب جمعه بود و من قبل از ثبت نام در دعای کمیل مسجد محلمان شرکت کردم، خیلی دلم شکسته بود که چرا این سفر قسمت و روزی من نمی شود .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عطاالله خليلي؛ دانشجوي كارشناسي ارشد رشته مخابرات از دانشگاه شاهد و استاد يار اين دانشگاه است، زائري كه چند دوره ثبت نام كرده و اسمش به عنوان زائر پذيرفته نشده بود و حالا در هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان در روز ميلاد امام حسين (ع) راهي سرزمين عشق شده است.
خليلي در مورد چگونگي ثبت نام و انتخابش در عتبات دانشگاهيان به خبرنگار لبيك گفت: اين سفر براي من سفري واقعا خاص است، من چند دوره قبل ثبت نام كردم، ولي اسمم نه تنها به عنوان زائر اصلي، بلكه ذخيره هم انتخاب نمي شد .دفعه آخر نزديك زمان دفاعم بود و خيلي هم نا اميد بودم. ساعت ده دقيقه به دوازده نيمه شب بود كه به سفارش و پيشنهاد مادرم در سامانه عتبات دانشگاهيان ثبت نام كردم. شب جمعه بود و من قبل از ثبت نام در دعاي كميل مسجد محلمان شركت كردم، خيلي دلم شكسته بود كه چرا اين سفر قسمت و روزي من نمي شود .
من به عنوان استاديار در دانشگاه شاهد و در قسمت آزمايشگاه تدريس مي كنم، روز اعلام نتايج مي خواستم از دانشجوها امتحان بگيرم، سر كلاس، دانشجوها با شوخي گفتند كه اگر اسم شما در قرعه كشي عتبات به عنوان زائر در بيايد به ما نمره خوب مي دهيد ؟من به خاطر اينكه خودم در دانشگاه دولتي درس خواندم ،معتقدم دانشجويان سراسري بايد تلاششان بيشتر باشد و كمي هم در نمره دادن سخت گير هستم!با خنده به دانشجوها گفتم اگر اسمم در بيايد فكري راجع به اين قضيه مي كنم!
در روز اعلام نتايج يكي از دانشجوها سر كلاس، كد ملي من را خواست تا در سامانه عتبات نتايج قرعه كشي را مشاهده كند.لحظاتي بعد با شادي گفت كه« شما به عنوان زائر اصلي پذيرفته شده ايد.» اصلا باورم نمي شد، منقلب شده بودم و نمي دانستم سر كلاس بايد چكار كنم!
به نظرم دانشجويان اگر در جواني به اين سفر اعزام شوند، درك اين فضا برايشان راحت تر و شيرين تر مي شود و پيشنهاد مي كنم اين سفر را به تاخير نيندازند.


| شناسه مطلب: 88179




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران