کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است

کشیش فرانسوی: عتبات عالیات بهترین محل برای احساس معنویت است

«میشل دیبوست» کشیش کاتولیک فرانسوی پس از تشرف به حرم مطهر امام علی(ع) گفت: حرم مطهر امام علی (ع) مرکز مهمی برای جهان است و بهترین مکان احساس معنویت است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس علوي، ميشل ديبوست اظهار كرد: من يك كشيش مسيحي هستم كه در نزديكي پاريس اقامت دارم. سال ها حلقه اتصال ميان مسلمانان و مسيحيان در فرانسه بودم.
وي با تاكيد بر اينكه ديدار ها، گفتگوها و نشست هاي ميان پيروان اديان مختلف امر بسيار مهمي است، ابراز كرد: شايد به ارتباط ميان مسلمانان و كليساي كاتوليك اعتقادي نداشته باشم اما به طور كلي به ارتباط ميان مسلمانان و مسيحيان اعتقادكامل دارم.
وي از اينكه در حرم مطهر امام علي(ع) ابراز خوشحالي كرد و ادامه داد: انسانيت شرط مهمي براي برقراري ارتباط بين پيروان اديان مختلف محسوب مي شود و مهم نيست كه اين شرط براي شناخت دين و هويت باشد بلكه مهم اين است كه انسانيت اصلي اساسي براي ارتباط و احترام است و از طريق انسانيت مي توانيم اديان مردم و روش هاي عبادتي آنها را بشناسيم.
اين كشيش مسيحي خاطرنشان كرد: شهر نجف اشرف و حرم مطهز امام علي(ع) مركز مهمي براي جهان است كه مي توان در آنها مردم را ديد كه چگونه خداوند را عبادت مي كنند و نماز مي خوانند.
وي اضافه كرد: مراقد مقدسه در عراق بهترين محل براي احساس معنويت است. در آنها مي توان ديد چگونه مردم با صداقت و ايمان و از طريق چنين شخصيت هاي مقدسي در حال تقرب به خداوند هستند.


| شناسه مطلب: 88187




فرانسه عتبات نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران