تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه

تشریح اقدامات ستاد بازسازی عتبات در سوریه

رئیس ستاد بازسازی عتبات گفت: با تولیت و متولی حرم حضرت زینب(س) مذاکراتی صورت گرفته تا طرح توسعه این حرم تا شعاع ۱۵۰ متری و افزودن به آستان به مرحله اجرا در آید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسن پلارك با اشاره به اقدامات اين ستاد در سوريه افزود: در حرم حضرت زينب(س) و حرم حضرت رقيه(س) در سوريه از سه سال قبل طراحي و برنامه‌هاي توسعه‌اي در آنجا برنامه‌ريزي شده كه بخشي از آن‌ها اجرايي شده است.
وي ادامه داد: با وجود فعاليت بقاياي تروريست‌ها در سوريه، عوامل ستاد بازسازي عتبات عاليات در حرم حضرت زينب (س) مستقر و اقدامات بازسازي در آنجا را آغاز كرده‌اند.
رئيس ستاد بازسازي عتبات اضافه كرد: ساخت مضيف (مهمانسرا) براي پذيرايي از زائرين صورت گرفته كه در آينده نزديك مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت، اما چون توليت و متولي حرم حضرت زينب (س) شخصي است با وي مذاكراتي صورت گرفته تا طرح توسعه اين حرم تا شعاع ۱۵۰ متري و افزودن به آستان به مرحله اجرا در آيد كه مورد استقبال قرار گرفته است.
وي همچنين درباره پايان كار تروريست‌ها در سوريه گفت: به گفته بسياري كارشناسان، بنيانگذار تروريست‌ها در سوريه آمريكا و ايادي آن ها در منطقه هستند كه هدفشان سرنگوني اسد و جايگزيني نيرو‌هاي تروريستي به جاي وي است.
پلارك گفت: با شكست‌هاي مكرر تروريست‌ها در منطقه شاهد عمليات نظامي آمريكا در سوريه بوديم كه نفس اين عمليات روحيه دادن به نيرو‌هاي وابسته به خودشان بود كه اين روز‌ها نفسشان در سوريه گرفته شده است.
رئيس ستاد بازسازي عتبات افزود: در هفته‌هاي اخير شاهد بوديم كه نيروي ارتش سوريه به تنهايي در غوطه شرقي عمليات موفق انجام داد كه اين براي حاميان تروريست‌ها بسيار سنگين بود و در واكنش به آن عمليات موشكي انجام دادند كه ارزش نظامي آن صفر بود و تلاش خود را كردند كه به متحدين سوريه به ويژه ايران و روسيه لطمه‌اي نخورد، زيرا از واكنش متقابل آن‌ها وحشت داشتند.
وي گفت: حتي دوستان آمريكا سرزنش كردند كه خروجي اين عمليات چه بود؟ و تنها موجب تقويت جبهه مقاومت در منطقه شد و شاهد بوديم بالا بردن پرچم ايران در دستان جوانان سوري محكم‌ترين پاسخ به موشك پراني آن‌ها بود.




نظرات کاربران