استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق

استقبال از کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در عراق

انتشار کتابی به زبان عربی شامل بیانات مقام معظم رهبری درباره مسأله فلسطین، در عراق با استقبال جامعه علمی و روحانیت این کشور مواجه شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب عربي «القضية الفلسطينية بين الحل الاسلامي المقاوم و ديكتاتورية الاستكبار العالمي» شامل بيانات مقام معظم رهبري درباره مسأله فلسطين، با انتشار در عراق با استقبال جامعه علمي و روحانيت اين كشور مواجه شده است.
در اين كتاب كه تأليف «ناظم الخزاعي» است، به مهم‌ترين مطالبي كه حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) درباره موضوع فلسطين و محور مقاومت ايراد كرده‌اند، پرداخته شده است.
شرح و تبيين پروژه غرب كه هدف از آن استبداد و بردگي مسلمانان و بي‌ارزش كردن آنان است و پروژه اسلامي كه خواستار دفاع از مسلمانان و هويت اسلامي و كرامت و حقوق غصب‌شده آنان و در رأس آن مسأله فلسطين است، از ديگر بخش‌هاي اين كتاب است.
اين كتاب در واقع نظام و خط مشي محور مقاومت در جهان اسلام به شمار مي‌آيد؛ چرا كه شامل انديشه‌ها و رويكردهاي مقام معظم رهبري است كه در آن در مورد خطري كه جهان اسلام را به لحاظ اقتصادي و سياسي و امنيتي و كرامتي تهديد مي‌كند، سخن مي‌گويد.
اين كتاب تلاش ارزنده و بزرگي به شمار مي‌آيد كه در آن مهم‌ترين مطالبي كه آيت‌الله العظمي خامنه‌اي در مورد اين مسأله ايراد كرده‌اند، استخراج و به زبان عربي ترجمه شده است. در واقع يك منبع فكري براي محققان و پژوهشگران در نظامي اسلامي و محور مقاومت به زبان عربي به شمار مي‌آيد.
اين كتاب براي محور مقاومت در جهان اسلام (عراق ـ لبنان و سراسر منطقه) فرهنگ فكري بالايي فراهم مي‌كند كه مي‌تواند كادرهاي مقاومت خود را با آن مسلح به عقيده كند و همچنين مي‌تواند به عنوان يك سرفصل تحصيلي براي آنان باشد؛ چرا كه اهميت سلاح عقيده و فكر در اين محور بسيار بالاست و كمتر از سلاح نظامي نيست.
اين كتاب كه مورد توجه و استقبال علماي نجف اشرف و مراكز فرهنگي و پژوهشي و دانشگاهي عراق قرار گرفت، در دور قبلي نمايشگاه بين‌المللي كتاب بغداد (اسفندماه گذشته) عرضه شد و تعداد زيادي از آن به فروش رفت.
كتاب عربي «مسأله فلسطين بين راه‌حل اسلامي مقاومت و استكبار جهاني طبق رويكرد امام خامنه‌اي» هم‌اكنون در كتابفروشي منطقه الحويش نجف و نيز كتابفروشي المتنبي بغداد و ديگر كتابفروشي‌هاي معتبر اين كشور عرضه شده است.
علاوه بر آن نسخه‌هايي از اين كتاب ارزشمند در كتابخانه پارلمان عراق و كتابخانه‌هاي دانشگاه‌هاي عراق و مراكز نشر و توزيع كتب عراق ارائه شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران