لیست داروهای ممنوعه برای حجاج لیست داروهای ممنوعه برای حجاج لیست داروهای ممنوعه برای حجاج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
لیست داروهای ممنوعه برای حجاج لیست داروهای ممنوعه برای حجاج لیست داروهای ممنوعه برای حجاج لیست داروهای ممنوعه برای حجاج لیست داروهای ممنوعه برای حجاج

لیست داروهای ممنوعه برای حجاج

رضایی در همایش کارگزاران، مدیران و عوامل اجرایی استان تهران در تبیین شرایط حج تمتع 97 با بیان اینکه کتاب شرح وظایف برای مدیران و عوامل طراحی شده است، اظهار کرد: شرح وظایف به نوعی چک لیست محسوب می‌شود و باید دست‌اندرکاران اجرایی به‌صورت دسته‌بندی شده و مرحله به مرحله به آن توجه داشته باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اكبر رضايي در همايش كارگزاران، مديران و عوامل اجرايي استان تهران در تبيين شرايط حج تمتع 97 با بيان اينكه كتاب شرح وظايف براي مديران و عوامل طراحي شده است، اظهار كرد: شرح وظايف به نوعي چك ليست محسوب مي‌شود و بايد دست‌اندركاران اجرايي به‌صورت دسته‌بندي شده و مرحله به مرحله به آن توجه داشته باشند. معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت تصريح كرد: بايد تاكيدات لازم براي حضور زائران در كلاسهاي آموزشي باقيمانده مورد توجه قرار گيرد و در اين كلاسهاي آموزشي حضور و غياب زائران الزامي است ضمنا ريز موضوعات ذكر شده و ضروري براي آنها تبيين شود.
رضايي با اشاره به داروهاي حجاج كشورمان گفت: ليست داروهاي ممنوعه تا چند روز ديگر براي استانهاي كشور و مبادي ورود و خروجي ارائه مي‌شود كه بايد به تمامي اقلام دارويي ممنوعه توجه ويژه‌اي شود.
وي افزود: سال گذشته برخي زائران به دليل ناآگاهي نسبت به داروهاي ممنوعه، برخي داروهاي مورد نياز و ضروري خود را به همراه نياورده بودند كه مسائلي را به دنبال داشت اما در حج تمتع سال جاري، زائران بايد به ليست اعلامي توجه داشته باشند.
معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت افزود: ميزان داروهاي زائران عزيز نيز بايد مطابق مدت اقامت آنها تهيه شود و به اقلام دارويي ممنوعه نيز اهتمام صورت گيرد.
قاسم نصيري؛ مديركل حراست سازمان حج و زيارت نيز در ادامه به موضوع حج تمتع 97 اشاره كرد و گفت: انشاالله حج امسال نيز در فضايي آرام و در كمال آرامش برگزار خواهد شد و تمامي دست اندركاران و زائران بايد به قوانين كشور ميزبان توجه داشته باشند.
وي به برخي سؤالات عوامل در خصوص به همراه داشتن لپ تاپ و تبلت پاسخ داد و گفت: مشكلي در همراه داشتن اين وسايل وجود ندارد اما به دليل چك امنيتي فرودگاه جده و مدينه، معطلي زائران به خاطر لپ تاپ و تبلت قطعي خواهد بود.
مديركل حراست سازمان حج و زيارت تصريح كرد: حتي ممكن است ماموران بازرسي عربستان بعد از مشكوك شدن به اين وسايل، آن را براي بررسي بيشتر چند روزي نزد خود نگه دارند.
نصيري افزود: البته اگر فردي مجبور به همراه داشتن لپ تاپ يا تبلت است، بايد اطلاعات آن را تخليه كند.
وي همچنين بر تبيين شرايط از سوي مديران به زائران تاكيد كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران