اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه

اعزام کاروان حجاج ایلامی به سرزمین وحی در مردادماه

سرپرست حج و زیارت ایلام گفت: 160 زائر ایلامی در قالب یک کاروان، اوایل مرداد ماه سال جاری برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسين نيك روش در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: تعداد ثبت نام شدگان تا تاريخ 31 تيرماه سال 85 بيش از 500 نفر است كه سهيمه استان ايلام 160 نفر با پنج نفر عوامل اجرايي است.
وي با بيان اينكه 52 درصد كاروان حج تمتع امسال را خانواده ايثارگران تشكيل مي دهد، افزود: حجاج ايلامي قبل از اعزام در نشست هاي توجيهي شركت مي كنند و شركت در اين كلاس ها الزامي است.
سرپرست حج و زيارت ايلام تاكيد كرد: هم استاني هاي ايلامي جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن مي توانند با شماره تلفن 33331010 (مديريت حج و زيارت استان) تماس بگيرند.
سال گذشته 135 زائر ايلامي در قالب يك كاروان براي انجام مناسك حج تمتع به سرزمين وحي اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 88761




حج 97 ايلام



نظرات کاربران