همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

همایش اسرار و معارف حج استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

همایش اسرار و معارف حج با حضورصدها زائربیت الله الحرام به همت دفتر نمایندگی بعثه در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری مدیریت محترم حج و زیارت استان در زاهدان برگزار شد.

همايش رمضانيه اسرار و معارف حج 97 با رويكرد ارتقاء بينش و معرفت حجاج نسبت به زيارت خانه خدا و بيان اهداف گردهمايي مسلمانان در ايام حج در مسجد حسيني زاهدان برگزار شد .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين همايش آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ، درباره اهداف دشمنان دين اسلام از تبليغات سوء براي جلوگيري از اين گردهمايي بزرگ و وحدت آفرين سخن گفت.
آيت الله سليماني افزود: براي حج لايه هاي مختلفي مي توان برشمرد. يكي از اين لايه ها، لايه هاي فرهنگي و ديگري اجتماعي و اقتصادي و ... است كه تفسير هركدام از اين ها چندكتاب خواهد شد.
نماينده مقام معظم رهبري در استان گفت: حج پروژه مهم جهاني سازي اسلام در برابر دنياي كفر است. پس بدانيد كه طبيعي است دشمن با اين حركت عظيم مبارزه و مقابله نمايد.
امام جمعه زاهدان افزود: اهميت حج تا بدانجا است كه اگر به هر دليلي سالي برسد كه مسلمانان شوق به حج نداشته باشند، حاكم اسلامي موظف است از هزينه ي بيت المال جمعي را روانه ي سرزمين حجاز كند تا گرد خانه خدا هرگز خالي نباشد.
وي اضافه كرد: آيه أذّن في الناس ...، خطاب به تمام مردم است نه فقط مومنين. زماني كه مظهر اتحاد مسلمانان به فراموشي سپرده شود دشمن را وهم برميدارد و به اين خيال مي افتد كه ميتواند به راحتي بر سرزمين هاي اسلامي سلطه پيدا كند.




نظرات کاربران