یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند

یک هزار و130 نفر از البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان البرز گفت که امسال یک هزار و 130 نفر از این استان درقالب 8 کاروان به حج تمتع اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عباس دميرچي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: به منظور ايجاد وحدت رويه و اطلاع رساني برنامه ها هر سال افرادي از بين كاروان ها به عنوان ياوران حجاج، مديران كاروان و روحانيون حج را داوطلبانه ياري مي كنند.
دميرچي گفت: اين افراد فرهيخته و منتخب با هماهنگي روحاني و مدير كاروان بخشي از عمليات در كاروان ها را بر عهده خواهند گرفت.
وي ادامه داد: كمك در اجراي برنامه هاي فرهنگي، برگزاري جلسات، مسابقات، ختم قرآن و هر فعاليت فرهنگي ديگر نيز توسط ياوران حجاج برگزار مي شود.
دميرچي گفت: همچنين كمك رساني در مديريت بحران، تردد در رفت و آمد و همراهي روحاني كاروان در مسائل عبادي نيز از ديگر وظايف ياوران حجاج است.
وي با اشاره به برگزاري همايش ياوران حجاج كاروان هاي حج تمتع البرز اظهار داشت: اين همايش روز سه شنبه هفته آينده برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 88904




البرز حج 97



نظرات کاربران