22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود 22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود 22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود 22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود 22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود 22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود 22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود

22کاروان از استان کرمان به حج می‌رود

معاون امور حج و زیارت سازمان حج زیارت کشور گفت: زائران کرمانی برای انجام مناسک حج از 4 تا 9مردادماه به این سفر معنوی اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، اكبر رضايي معاون امور حج زيارت سازمان حج و زيارت كشور در همايش زائران حج تمتع كرمان گفت :در حج امسال 22 كاروان از استان كرمان اعزام مي‌شود .
وي افزود: 2895 زائر كرماني به حج تمتع امسال در قالب گروه‌هاي 85 نفره، 135 و 160 نفره اعزام مي‌شوند.
رضايي زمان شروع پروازهاي كرمان را از 4 مرداد ماه اعلام كرد و افزود :پروازهاي رفت تا 9مرداد ادامه دارد و پروازهاي برگشت از 8شهريور تا 14 انجام ميشود.
عرب نژاد مديركل حج زيارت استان كرمان هم گفت: امسال زائران كرماني مدينه قبل هستند وپرواز‌ها از كرمان به مدينه انجام مي‌شود.
وي افزود: مسن‌ترين زائر ما 87سال و جوانترين آن‌ها 15 سال دارد.
عرب نژاد يادآور شد :آخرين مذاكرات مسئولين با حج عربستان بيانگر اين است كه تمام توافقات انجام شده را مسئولين حج عربستان پذيرفته اند و هيچ مشكلي نيست تا انشاالله حج با عزت و سالم و آرام برگزار شود.


| شناسه مطلب: 88916




كرمان حج 97



نظرات کاربران