«آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد

«آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد

کتاب «آنِ آن (حج)» به قلم علی برادران‌راد، با موضوع شناخت حج، توسط انتشارات پشتیبان منتشر و وارد بازار نشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، برگرفته از برداشت‌ها، نوشته‌ها و پژوهشي پيرامون حج است. آنچه كه اين كتاب را متفاوت‌تر از مجموعه‌‌هاي به چاپ رسيده تاكنون مي‌كند، از يك سو قرار گرفتن انديشه‌‌هاي لطيف عرفاني با تاريخ اسلام و مكان‌ها بوده و از سوي ديگر با توجه به موقعيت‌‌هاي مكاني شرح و بسط زندگي افراد و صحابه‌ها جهت تكميل شناخت مخاطب از فضاي و موقعيت آن سرزمين مقدس مي‌پردازد. به همنشستن لطيف ابيات و گفتن از زندگي، شما را به سوي زنده بودن و يافتن ترغيب مي‌كند.
يكي از مهم‌ترين تفاوت‌ها در اين كتاب در نظر گرفتن و توجه ويژه به شهر مدينه در اين سفر است. به‌ طوري كه زيارت و شناخت مدينه را در تكميل شناخت اعمال حج مي‌داند و مي‌نويسد؛ مدينه نماد زندگي و مكه نماد عشق است. اين كتاب گرد آمده از مجموع نوشته‌هايي است كه طي سفرهاي متعدد از آن ديار گرد آمده است. نويسنده در ابتداي پيشگفتار بيان مي‌كند كه با هر بار سفر، طرح نوي، مي‌افكند و همين امر منجر به تأخير در نوشتن و تعلل در چاپ آن شده است. اين امر باعث غني شدن كتاب و سرجمع شدن نوشته‌‌هاي پراكنده پيشين وي شده است. اين كتاب در نگاهي نو مخاطب را به جست‌وجوي انديشدن، يافتن و به معراج رفتن مسافر اين مسير با بينش و دركي به اندازه خويش مي‌كند. بنابراين، براي همه كساني كه قصد سفر به حج را دارند توصيه مي‌شود توشه‌اي كه در اين سبد بهم نشسته است را مطالعه كنند.
نسخه چاپي كتاب «آنِ آن حج» در ۲۰۰ صفحه و به قيمت ۲۰ هزارتومان منتشر شده است. علاقه‌مندان جهت مطالعه نسخه ديجيتال كتاب مي‌توانند از طريق نرم‌افزارهاي كتابخوان «كتابراه (ketabrah.ir)»و «طاقچه(Taaghche.ir)» اقدام كرده و جهت تهيه نسخه چاپي اثر موصوف به فروشگاه كتاب انتشارات پشتيبان (كتاب‌فروشي دانشجو: خيابان انقلاب، مقابل درب اصلي دانشگاه تهران، پلاك ۱۲۵۴) مراجعه كنند و يا با شماره ۸۶۰۳۶۴۲۳-۰۲۱ تماس بگيرند.


| شناسه مطلب: 88947




تازه هاي نشر



نظرات کاربران