اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی

اعزام یک‌هزار و ۹۰۰ زائر سیستان‌وبلوچستان به سرزمین وحی

رابط دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال جاری یک‌هزار و ۹۲۳ زائر بیت‌الله الحرام از سرتاسر استان، برای ادای حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام علي فقيهي، رابط دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در سيستان‌وبلوچستان، گفت: در سال جاري يك‌هزار و ۹۲۳ زائر بيت‌الله الحرام از سرتاسر استان، براي اداي حج تمتع به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
رابط دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان ادامه داد: اعزام زائران حج تمتع سيستاني و بلوچستاني از ۱۱ تا ۱۴ مردادماه صورت مي‌گيرد و زائران در قالب ۱۴ كاروان عازم اين سفر معنوي مي‌شوند.
وي با اشاره به برپايي جلسات توجيهي براي زائران خانه خدا، اظهار كرد: زائران با حضور در اين جلسات، در مورد مسائلي همچون امنيت سفر، نكات و مسائل بهداشتي، لزوم تهيه ملزومات شخصي و مسائل مربوط به معارف حج شناخت پيدا مي‌كنند.
فقيهي بر ضرورت حضور زوار در جلسات توجيهي تأكيد كرد و افزود: دانستن احكام و مناسك حج و برنامه‌هاي اجرايي كاروان، بسيار حائز اهميت است و ندانستن مسائل يا بي‌توجهي به آن‌ها، در طول سفر براي زائر و هم‌كارواني‌ها، آسيب‌ها و مشكلات جدي به وجود مي‌آورد.


| شناسه مطلب: 88978




حج 97



نظرات کاربران