1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند 1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند 1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند 1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند 1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند 1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند 1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند

1923نفر از سیستان‌وبلوچستان به حج اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 855 زائر به همراه 68 نفر به عنوان عوامل اجرایی مرداد ماه امسال از این استان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رضا كيخا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين حجاج در قالب 11 كاروان اهل سنت و سه كاروان تشيع روزهاي 11 تا 14 مرداد از طريق فرودگاه بين المللي زاهدان به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
وي افزود: نشست هاي توجيهي اين زائران در حسينيه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شده و آماده مشرف شدن به خانه خدا هستند.
مدير حج و زيارت سيستان و بلوچستان تصريح كرد: اين زائران از جمله افرادي هستند كه تا دي ماه سال 85 براي حج تمتع نام نويسي كردند.
كيخا گفت: پرواز اين حجاج به طور مستقيم به سمت جده و با شركت هواپيمايي سعودي انجام مي شود.
وي اظهار داشت: امور مربوط به حجاج تمتع امسال سيستان و بلوچستان تا كنون تا مرحله صدور گذرنامه براي دريافت ويزا انجام شده است.
وي تصريح كرد: 14 دفتر خدمات حج و زيارت در سيستان و بلوچستان براي خدمات دهي به زائران فعاليت مي كنند.




نظرات کاربران