بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد

بستر تهیه سوغات و ملزومات حج از کالای با کیفیت ایرانی فراهم شد

زائران ایرانی که در آستانه تشرف به حج هستند، می‌توانند ملزومات سفر ‌، کالاهای مورد نیاز و به ویژه سوغات خود را از سامانه "برکت به خانه" تهیه کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، با پيگيري و هماهنگي سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري در راستاي حمايت از كالاي ايراني و تسهيل تهيه سوغات و ملزومات سفر حج براي زايرين، سامانه "بركت به خانه" به عنوان يك فرصت و انتخاب براي حجاج، فراهم شده است.
در اين راستا، ديجي‌كالا به عنوان يكي از بزرگترين سامانه‌هاي فروش كالا در فضاي مجازي با برخورداري از شبكه توزيع سراسري، سامانه مذكور را فراهم كرده است.
موضوع تهيه سوغات و ملزومات سفر كه يكي از دغدغه‌هاي بسيار مهم زائران محسوب مي‌شود در حال حاضر آماده ارائه خدمات به شده حجاج است؛ بر اساس اعلام مسئولان سامانه ديجي كالا، عزيزاني كه عازم سفر حج هستند با ورود به سامانه ديجي كالا و ورود به پويش طرح بركت به خانه كه نمايشگاهي از كالاهاي با كيفيت ايراني براي آنها است، ملزومات و سوغات سفر را تهيه كنند.
تمامي كالاهاي موجود در اين بستر داراي تخفيفات مناسبي است؛ در اين فرآيند، حدود 4 هزار كسب و كار فعال ايراني‌، بهترين و مرغوبترين كالاهاي مورد نياز زائران را با تخفيف حداكثري فراهم آورده و زائران نيز مي‌توانند در كمترين فرصت، كالاهاي مورد نياز خود را انتخاب و دريافت كنند.
كالاهايي نظير اقلام سفر، ملزومات زائران، حوله احرام، كفش، پوشاك، لوازم برقي و خانگي‌، لوازم بهداشتي‌، لوازم صوتي و تصويري، لوازم شخصي، خوراكي، لوازم فرهنگي، لوازم ورزشي، اسباب بازي و هر آنچه كه مورد نياز زايران است در اين بستر فراهم شده است.
زائران عزيز مي‌توانند در پويش بركت به خانه كه مخصوص آنها است، ضمن حمايت از كالاي ايراني، موجب رونق بخشي كسب و كارهاي ايراني شوند؛ بستر فراهم شده موجب كاهش بازارگردي و صرفه‌جويي در وقت زائران در ايام پيش از سفر، حين سفر و بعد از سفر خواهد شد.


| شناسه مطلب: 89025




سوغات حج 97



نظرات کاربران