تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال

تسهیلات پزشکی ویژه در حج تمتع امسال

دکتر ریاض رئیس جدید مرکز پزشکی حج گفت : برای حج امسال با توجه به شرایطی که از لحاظ سن حاجیان حاکم خواهد بود برای تامین کلیه نیازهای پزشکی پیش بینی های دو برابری و حتی سه برابری شده است .

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در دیدار رئیس هلال احمر کشور و هیئت همراه : عملکرد هلال احمر در سفر عمره امسال بسیار رضایتبخش بود

به گزارش خبرنگاراعزامی بعثه رهبری به مدینه منوره ، رئیس هلال احمر کشورمان دیروز به همراه یک هیئت پزشکی و رئیس جدید تیم پزشکی مدینه منوره با مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درمدینه منوره دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که برخی از مسئولان بعثه رهبری نیز حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین نجف نجفی روحانی مسئول نمایندگی بعثه رهبری در مدینه منوره ضمن ابراز رضایت کامل زائران از هیئت های پزشکی و عملکرد هلال احمر جمهوری اسلامی در سفر عمره امسال تاکید کرد : شخصا چندین بار از مراکز مختلف بازدید به عمل آوردم و از نزدیک با برخوردهای خوب و دقت در رسیدگی به مشکلات درمانی زائران مواجه شده ام به طوری که اگر بخواهم نمره ای بدهم بهترین نمره را خواهم داد وامیدوارم که مسئولان جدید بویژه رئیس جدید هیئت پزشکی موفق به قدم های بیشتر رو به جلو در جهت رفاه حال زائران این سرزمین که در آینده نزدیک  میهماندار صدها هزارزائر حج تمتع خواهیم بود ، باشند .

وی تاکید کرد: اینگونه کارها مجاهدت همراه با جلب رضایت خدا باشد که اگر چنین شود خداوند قول داده که راه را برای چنین افرادی باز خواهم گذاشت .

نجفی به یکی از مشکلات کاملا قابل حل زائران کهنسال بویژه حج تمتع سال آینده اشاره کرد و افزود : بعضا دیده می شد که نسبت به کمبود ویلچر اعتراض هایی می شد که آمادگی برای حل این موضوع از هم اکنون را می طلبد.

وی یکی از عوامل ایجاد ترافیک کار برای پزشکان را مراجعات کاذب زائران به این مراکز دانست و تاکید کرد : در این رابطه باید آگاهی های لازم به زائران عزیز چه از طریق روحانیون کاروان ها و چه از طریق اعضای تیم های پزشکی داده شود.

در این دیدار دکتر فقیه رئیس هلال احمر کشور اسلامی مان نیز در سخنان کوتاهی به وجود درمانگاه های متعدد وابسته به این سازمان در کشور های مختلف تا کید کرد : اما موسم حج و رسیدگی به میهمانان خدا و رسول مکرمش از ویژگی خاصی برخوردار می کند که همین مسئله ما را موظف به برنامه ریزهای دقیق و منسجم می کند.

وی با اشاره به افزایش  زائران سنین بالای حج تمتع امسال افزود: لذا می طلبد که مجاهدت همکاران پزشکی و کلا تیم های پزشکی بیشتر از گذشته باشد.

دکتر ریاض رئیس مرکز پزشکی و مسئول جدید هیئت پزشکی مکه مکرمه و مدینه منوره هم در این دیدار طی سخنانی گفت : برای حج امسال با توجه به شرایطی که از لحاظ  سن حاجیان حاکم خواهد بود برای تامین کلیه نیازهای پزشکی پیش بینی های دو برابری و حتی سه برابری شده است .

وی از مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری خواستار توصیه به مدیران و روحانیون کاروان ها برای جلوگیری از برخی دغدغه های مرتبط با اعمال و انجام فیوضات شد و افزود: شنیده می شود که برخی از مدیران کاروان ها به زائران خود توصیه می کنند که نیازی به همراه داشتن داروهای مورد استفاده روزانه خود نیست که به نظر می رسد این تدبیردرستی نباشد.

image_2010812923448431.jpg


image_2010812923448432.jpg


image_2010812923448753.jpg


image_2010812923448754.jpg


image_2010812923448905.jpg


image_2010812923449066.jpg


image_2010812923449217.jpg


image_2010812923449218.jpg



| شناسه مطلب: 15876







نظرات کاربران