حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه

حضور رئیس سازمان حج در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه

علی لیالی در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه گفت: سفر عمره زائران ایرانی در سال جاری به نحو احسن و در کمال نظم و آرامش برگزار شد به طوری که مسئولان و مقامات عالی رتبه سعودی نیز رضایت خود را از مدیریت مسئولان ایرانی و زائران نسبت به زائران دیگر کشورها ابراز کردند.

در آستانه پایان سفرهای عمره و در آستانه فرا رسیدن ماه ذی الحجه و مراسم عبادی سیاسی حج تمتع رئیس سازمان حج و زیارت رایزنی های خود  با مقامات سعودی را آغاز کرده است .

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه ، علی لیالی در جمع روحانیون کاروان ها در مکه مکرمه با اعلام این مطلب تاکید کرد: سفر عمره زائران ایرانی در سال جاری به نحو احسن و در کمال نظم و آرامش برگزار شد به طوری که مسئولان و مقامات عالی رتبه سعودی نیز رضایت خود را از مدیریت مسئولان ایرانی و زائران نسبت به زائران دیگر کشورها ابراز کردند.

لیالی در این جلسه به سوالات متعدد روحانیون در خصوص سفرهای عمره دانشجویی و حج تمتع امسال پاسخ دادند .

گفتنی است "عبدالعزيز بن ماجد بن عبدالعزيز" امير منطقه مدينه منوره ، هفته پیش در  ديدار با سيد "محمد جواد رسولي محلاتي" سفير جمهوري اسلامي کشورمان در عربستان سعودي از نظم و انضباط زايران عمره گزار ايراني در ايام مناسک عمره مفرده تقدير و تشکر کرد و زایران ایرانی جزو بهترین زائران عمره گزار کشورهای اسلام دانست .

امير منطقه مدينه در اين ديدار گسترش همکاري هاي سياسي , اقتصادي , فرهنگي و ديني دو کشور ايران و عربستان سعودي را به نفع جهان اسلام و کل منطقه دانست.
 
عربستان سعودي در عمره امسال ميزبان حدود 400 هزار زاير عمره گزار ايراني و 4 میلیون زائر عمره  گزار از اقصی نقاط جهان است .


| شناسه مطلب: 15877







نظرات کاربران