ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا

ساخت فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا


رئیس موسسه مالی و اعتباری مهر گفت: فیلم مستند از کرمانشاه تا کربلا با مهر دل به کارگردانی سید سعید قاسمی در کرمانشاه ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه طالاع رسانی حج، محمد رحيم گلبداغي گفت: نام مقدس كربلا همواره براي ما ياد آور حماسه ماندگار حضرت امام حسين (ع) و يارانش در سرزمين كربلاست و اكنون كه كربلا به عنوان بارگاه ملكوتي آن بزرگوار محل زيارت زوار دلسوخته آن حضرت است بايد به بهترين نحو ممكن آراسته باشد.
وي ادامه داد: موسسه مالي و اعتباري مهر استان كرمانشاه با همكاري ستاد عتبات عاليات براي ساخت يكي از درب هاي حرم مطهر سيدالشهدا (ع) با عنوان باب الرأس اقدام كرده و هزينه ساخت آن‌را متقبل شده كه درب مذكور به همراه درب‌هاي ديگر در اصفهان در حال ساخت است.
گلبداغي افزود: فيلم مستند از كرمانشاه تا كربلا روايتگر روند ساخت اين درب‌ها تا مرحله نصب در حرم مطهر است كه با همكاري موسسه سينمايي فيلمسازان گروه هفت تهيه و توليد مي‌شود.
كارگرداني اين مستند را سيد سعيد قاسمي برعهده دارد و ليلا مرادي به عنوان راوي اول ٬ حجت قاسمي به عنوان تصوير بردار٬ مسعود قاسمي به عنوان صدا بردار٬ و محمد رحيم گلبداغي مدير توليد اين مجموعه خواهند بود.


| شناسه مطلب: 27088







نظرات کاربران