افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت

افزایش 45 درصدی هزینه حج در کویت

روزنامه القبس چاپ کویت روز سه شنبه از افزایش 45 درصدی هزینه های حج و انصراف بسیاری افراد از انجام این فریضه در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اين روزنامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر گراني و افزايش نرخ ها در کشور درهمه زمينه ها از جمله کاروان هاي حج سايه افکنده است .
القبس به نقل از مبارک الحربي رييس کميته مردمي مبارزه با گراني افزود: بسياري از افراد علاقمند به انجام فريضه حج از افزايش نرخ ها گلايه دارند زيرا هزينه ها نسبت به سال گذشته حدود 45 درصد افزايش نشان مي دهد.
وي خاطرنشان کرد که بسياري از شهروندان و خارجيان مقيم کشور با ابراز نگراني نسبت به افزايش نرخ ها گفته اند که ناگزير به انصراف هستند.
مبارک الحربي با اين حال گفت کرد که کميته عالي امور حج قوانين و مقررات ويژه اي در اين زمينه در نظر گرفته و چگونگي افزايش نرخ ها در ارتباط با اماکن و مواد غذايي را بررسي کرده است .
وي با بيان اينکه گراني مانعي براي سفر حاجي کويتي است افزود: هزينه يک حاجي در سفرهاي عادي از 450 دينار به 2 هزار دينار خواهد رسيد.


| شناسه مطلب: 26361







نظرات کاربران