کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد

کشته شدن زائران ایرانی در انفجار عراق تکذیب شد

نماینده سازمان حج و زیارت کشورمان در عراق خبر برخی منابع عراقی مبنی بر کشته شدن زائران ایرانی در انفجار روز دوشنبه عراق را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خانی در گفتگو با واحد مرکزی خبر در بغداد افزود در این انفجار که در خودروی پارک شده کنار جاده و در نزدیکی بعقوبه رخ داد ، تنها یازده تن از زائران ایرانی زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 13/23 به وقت محلی رخ داد خاطرنشان کرد در این انفجار یک نفر کشته شد که فرزند راننده اتوبوس و از اتباع عراق بود.

پیرو بررسی خبرنگار حج نیوز ، این خودرو توسط راننده ، کنار جاده در نزدیکی بعقوبه به بهانه گرمی هوا و خرابی خودرو پارک شده و پس از ترک محل از طریق دستگاه کنترل از راه دور در هنگام عبور آخرین اتوبوس ایرانی منفجر شده است.

اسامی مجروحان این انفجار متعاقبا اعلام می شود.


| شناسه مطلب: 15838







نظرات کاربران