توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان

توافقات سازمان هواپیمایی برای اعزام زائران به عراق بعد از ماه مبارک رمضان


مسئول عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور گفت: قرار است بعد از ماه مبارک رمضان سازمان هواپیمایی کشور توافقاتی با عراقی‌ها در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات از طریق هوایی انجام دهد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حسين اكبري در خصوص اعزام زائران ايراني از طريق هوايي به عتبات عاليات گفت: مجوز پرواز براي نجف داده شده و در صورتي كه هواپيمايي اعلام كند، آماده اعزام زائران از طريق هوايي هستيم.

وي ادامه داد: قرار است شركت هواپيمايي قراردادي را با عراقي‌ها در اين زمينه منعقد كنند، بعد از انعقاد قرار داد اعزام از طريق هوايي آغاز مي‌شود.
مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور اضافه كرد: گفته شده است بعد از ماه مبارك رمضان اين توافقات انجام خواهد شد.

به گفته اكبري، سفر به عتبات از طريق هوايي از استان‌هاي مختلف كشور انجام مي‌شود و استان‌هاي كه از مرز دورتر‌ند در اولويت قرار دارند.
وي در خصوص هزينه‌هاي سفر گفت: قطعاً با هواپيما هزينه‌ها افزايش مي‌يابد ولي در تلاش هستيم خيلي هزينه‌ها افزايش نيابد.

اكبري با اشاره به اين كه در حال حاضر روزانه 1500 نفر به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند، گفت: آمادگي داريم روزانه 2 هزار و 500 نفر را به عراق اعزام كنيم.
مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور تصريح كرد: طبق توافق انجام شده در اعياد و مناسبت‌ها روزانه 5 هزار نفر به كشور عراق اعزام مي‌شوند.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر مشكلي نداريم و امنيت زائران نيز در كشور عراق تأمين مي‌شود.
مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت درباره مدت زمان انتظار زائران


| شناسه مطلب: 27195







نظرات کاربران