بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند

بیش از دو هزار نفر از غرب استان تهران به حج اعزام می‌شوند

رییس سازمان حج و زیارت غرب استان تهران گفت: در سال جاری دو هزار و 217 نفر در غرب استان تهران به حج تمتع اعزام خواهند شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ایسنا ، حبيب الله نادعلي گفت: اين زوار در قالب 11 كاروان و از تاريخ 22 آبان به مكه معظمه پرواز خواهند كرد.

وي افزود: كلاس‌هاي آموزشي ويژه مناسك حج اين زوار نيز از قبل از ماه رمضان و به طور هفتگي با حضور يك پزشك در محل كاروان‌ها شروع شده و تا قبل از پرواز زوار ادامه مي‌يابد.

رييس سازمان حج و زيارت غرب استان تهران، تصريح كرد: همچنين در سال جاري حدود 13 هزارو 390 نفر در غرب استان تهران در قالب 105 كاروان به حج عمره اعزام شدند كه اين رقم در مقايسه با سال گذشته افزايش 20 درصدي داشته است.

نادعلي باشاره به اعزام زوار به عتبات عاليات كشور عراق ياد آور شد: در پايان شش ماه اول سال جاري شش هزار و 422 نفر در غرب استان تهران به وسيله 163 اتوبوس به سفر عتبات عاليات كشورعراق تشرف يافتند.

وي گفت: ثبت نام سفر سوريه نيز هم اكنون در دفاتر خدمات مسافرتي غرب استان تهران در حال انجام است كه به طور متوسط ماهانه دو اتوبوس از اين دفاتر به سوريه اعزام مي‌شوند.


| شناسه مطلب: 27201







نظرات کاربران