در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم

در عرصه ی نبرد فرهنگی با دشمنان دین قرار داریم

مسوول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره ، با بیان اینکه در عرصه جنگ فرهنگی با دشمنان دین و اعتقادات مسلمانان قرار داریم ، تاکید کرد: فکر و اندیشه ی برتر و راهکار اصولی ، لازمه ی اصلی پیروزی در این میدان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام والمسلمین " نجفی روحانی " در جمع شماری از رییسان،  اساتید  و اعضای هیات علمی عمره گذار دانشگاههای کشورمان، نقش دانشگاهیان و حوزویان را در این عرصه سازنده و مهم توصیف کرد و افزود: اصولا کارهای فرهنگی باید عمیق ، ظریف و فراگیر انجام شود.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

وی  تصریح کرد:  روسا و اساتید دانشگاهها  می توانند با ارایه ی پیشنهاد و راهکارهای علمی ، توفیق  و موفقیت در عرصه فرهنگی را بیشتر کنند.

مسوول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره ،  با تاکید بر اینکه دولت باید برای امور فرهنگی سرمایه گذاری بیشتری کند،  خاطرنشان کرد:  در حج ، بیشتر هزینه های کارهای فرهنگی توسط  زایرین انجام    می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی ، حضور سالانه بیش از 600 هزارنفر عمره گزار ایرانی  از جمله دانشجو ، استاد و روحانی جوان در سرزمین وحی را  یک فرصت طلایی برای انجام کار فرهنگی دانست و گفت: این افراد می توانند سفیران و مبلغان خوبی برای فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مدافعان مقتدری برای جمهوری اسلامی باشند.

وی  افزود: در عمره مفرده که جوانان حضور پررنگ تری دارند ، زمینه انجام کارهای فرهنگی بیشتر فراهم می شود و اثرپذیری و نیز اثرگذاری در جامعه بسیار زیاد خواهد بود.

مسوول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه النبی (ص)  ، به فعالیت و اقدامات فرهنگی امسال بعثه در جریان برگزاری عمره مفرده اشاره  کرد و اظهارداشت: بیاری خدا و برکت دعای خیر هموطنان،  امسال در عرصه فرهنگی، تربیتی و اخلاقی یک گام جلو بودیم و فعالیت های انجام شده  افزایش داشته است.

وی ،  برگزاری دوره های کوثر شناسی و کوثر گرایی برای دانشجویان دختر عمره گذار و عترت شناسی برای دانشجویان و دانش آموزان پسر ، همایش های آسیب شناسی وحدت اسلامی برای زائرین اهل سنت، برگزاری دوره های مدینه شناسی و زیارت دوره ویژه و همایش فرصت شناسی عمره و جلسات هم اندیشی  با صاحب نظران و اندیشمندان را ازجمله برنامه های ابتکاری برشمرد که امسال علاوه بر دیگر برنامه های فرهنگی،  توسط بعثه ی مقام معظم رهبری در مدینه منوره اجراشده است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی در بخشی از سخنان خود ، بعثه  مقام معظم رهبری را ماوای علمی ، فکری و عاطفی همه زایران ایرانی دانست و آغاز ماه نزول قرآن را به همه مسلمانان تبریک گفت .

در این نشست گرم و صمیمی که بیش از سه ساعت ادامه داشت ، دانشگاهیان حاضر نظرات، پیشنهادات و راهکاری خود را جهت توفیق بیشتر در عرصه ی فرهنگی و رفع برخی ناهنجاری موجود بین زایران ایرانی ، ارایه کردند.


| شناسه مطلب: 27573







نظرات کاربران