پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند

پنج هزار دانشجو در دوره کوثر شناسی در مدینه شرکت کردند

رییس روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره ، گفت: امسال ، بیش از پنج هزار و 300 دانشجو و طلبه ی عمره گذار ، در دوره های کوثر شناسی و کوثرگرایی شرکت کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، " محمد هادی زارع زاده" روز سه شنبه  در گفت وگو با خبرنگار ما در مدینه منوره  افزود: این دوره ها ازجمله برنامه های ابتکاری امسال بعثه مقام معظم رهبری در مدینه النبی بود  که در قالب 9همایش و گردهمایی، اجرایی شد.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

وی ، با یادآوری اینکه طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال بیش از هشت هزار دانشجو و طلبه ایرانی جهت انجام مناسک عمره مفرده وارد شهر رسول الله (ص) شدند ، افزود: در دوره های کوثر شناسی و کوثر گرایی ، مباحث پیش بینی شده بصورت تخصصی و مخاطب شناسی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت .

به  گفته ی رییس روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره ،  این مباحث بصورت مقاله  و دست نوشته های ادبی و تخصصی ارایه گردید و در نهایت بیش از 100اثر برتر انتخاب و توسط گروه هدف قرایت شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ،  با بیان اینکه حضور اساتید  حوزه و دانشگاه  در نظرات و مباحث مطرح شده نقش کلیدی و  هدایت کننده داشته و بر کیفیت جلسات می افزود ، اظهارداشت : در هریک از دوره ها  که  توسط هیات رییسه سه نفره از حوزه و دانشگاه اداره می شد، پنج تا هفت نفر از دانشجویان مطلب و مقاله ارایه می کردند.

زارع زاده خاطرنشان کرد: معنی و مصادیق کوثر در قرآن و روایات ، فرق کوثر گرایی و کثرت گرایی ، جایگاه و منزلت فاطمه زهرا (س) ، کوثر در عرصه فرهنگی ، تربیتی ، سیاسی ، عاطفی و عبادی،  سخن دل با فاطمه (س) ، فاطمه (س) و شفاعت ، فاطمه (س) و مظلومیت و شیعه فاطمه زهرا (س) کیست ؟ ، عناوین همایش  و محورهای مقالات را تشکیل می داد.

رییس روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه النبی (ص)، کیفیت دوره های کوثر شناسی و کوثر گرایی و استقبال دانشجویان از آن را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در پایان دوره ها پیمان نامه ای از سوی دانشجویان و طلبه های خواهر تهیه و امضا شد.


| شناسه مطلب: 27574







نظرات کاربران