بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا

بازدید مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا

مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج از خبرگزاری رسا بازدید و بر تعامل و همکاری این رسانه حوزوی با بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي،‌ مدير پايگاه اطلاع رساني حج (وابسته به بعثه مقام معظم رهبري در سازمان حج و زيارت) از خبرگزاري رسا بازديد و با فعاليت‌هاي اين رسانه حوزوي از نزديك آشنا شد.

وي با ارزيابي مثبت از فعاليت‌ها و عملكرد اين رسانه حوزوي اظهار داشت: خوشبختانه خبرگزاري رسا از ابتدا تاسيس خود توانسته فعاليت‌هاي ارزنده‌اي را داشته باشد و در زمينه اطلاع رساني و آگاهي روحانيان و حوزويان نقش بسزاي داشته است.

حجت‌الاسلام بركت رضايي به انتخاب نماينده جديد ولي فقيه در امور حج و زيارت اشاره كرد و افزود: خوشبختانه از زمان آغاز به كار حجت‌الاسلام و المسلمين قاضي عسكر در بعثه مقام معظم رهبري،‌ فعاليت‌هاي رسانه‌اي خوبي صورت گرفته است و براساس تاكيدات وي در تلاش هستيم تا ارتباط بعثه را با رسانه‌ها به ويژه رسانه‌هاي حوزوي افزايش دهيم.

وي با بيان اين كه بيشتر حوزويان با بعثه مقام معظم رهبري در ارتباط هستند، خاطر نشان كرد: در حال حاضر حدود نه هزار روحاني كاروان در سال به عمره، تمتع و عتبات عاليات اعزام مي‌شوند كه اين فرصت مناسبي است تا با همكاري خبرگزاري رسا از اين ظرفيت بهترين استفاده را برد.

مدير پايگاه اطلاع رساني حج،‌ با بيان اين كه تمامي مراحل جذب و آموزش روحانيان حج از طريق اينترنت صورت مي‌گيرد، يادآور شد: نحوه اعزام، برگزاري دوره‌هاي آموزشي، زمان اعزام و برنامه‌هاي بعثه در خصوص كاروان‌هاي حج، همه از طريق پايگاه اطلاع رساني حج به اطلاع روحانيان كاروان ها اعلام مي‌شود كه مي‌توان در تعامل دوسويه با خبرگزاري رسا اين ظرفيت را افزايش داد.

حجت‌الاسلام بركت رضايي، اظهار داشت: در حال حاضر پايگاه اطلاع رساني حج افزون بر فعاليت‌هاي اطلاع رساني و خبري به كارهاي پژوهشي نيز مي‌پردازد كه بيشترين كار اين سامانه را در حال حاضر فعاليت‌هاي پژوهشي به خود اختصاص داده است كه اميدواريم با همكاري خبرگزاري رسا بخش خبري و اطلاع رساني آن نيز روز به روز افزايش يابد.

گزارش تصويري بازديد مدير پايگاه اطلاع رساني حج از خبرگزاري رسا




نظرات کاربران