ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند

ائمه جماعت مصر به خاطر سفر به عراق از کار منع شدند

مشاور وزارت اوقاف مصر گفت: تعدادی از ائمه جماعت مصر به خاطر سفر بدون مجوز به عراق از کار منع شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، صبري عباده مشاور وزارت اوقاف مصر گفت: تحقيقات از نشأت ذارع يكي از ائمه بزرگ جماعت اوقاف مصر به خاطر سفر بدون مجوز به عراق در جريان است.
وي افزود: ذارع به همراه گروهي از ائمه جماعت وزارت اوقاف، با ارائه مدركي كه نشان مي دهد، وابسته به وزارت اوقاف است به مسافرت رفته است.
عباده اشاره كرد: سفر شيخ نشأت ذراع به عراق مسافرت شخصي بوده و او به همراه تمامي همراهانش از كار منع شده اند؛ چرا كه آن ها عضو وزارت هستند و بايد قبل از سفر مجوز مي گرفتند.
وي افزود: هر كسي كه مي خواهد به خارج سفر كند، بايد از محل كار خود اجازه بگيرد.
مشاور وزارت اوقاف تاكيد كرد: امنيت ملي خط قرمز دارد و براي مشاركت ائمه جماعت در كنفرانس هاي داخلي و خارجي پرتوكول خاصي وجود دارد.
وي ادامه داد مبلغاني كه به عراق سفر كردند، قوانين وزارت اوقاف را زير پا گذاشته اند؛ چراكه بدون مجوز به اين سفر رفته اند و البته مخالفتي با تقريب مذاهب نيست، اما بايد در چارچوب معيني انجام گيرد.
لازم به يادآوريست هفته گذشته در رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها ومطبوعات مصرمبني بر بازديد جمعي از علما، و دانشگاهيان اين كشور از عراق منتشر كردندكه اوقاف مصر علماي سفر كرده به عراق را نداشتن مجوّز براي سفر اعلام كرد اما به نظر مي‌رسد كه مساله نفوذ وهابيت در نهادهاي ديني مصر را مورد توجه قرار داد.


| شناسه مطلب: 87243




عراق مصر ائمه جماعت



نظرات کاربران