ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده

ارسال درهای حرمین عسکریین(ع) از هرمزگان به عراق تا یک ماه آینده

آئین رونمایی از 2 در حرمین عسکریین (ع) 30 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امام زاده سید مظفر (ع) بندرعباس انجام می شود.

به گزارش ايرنا، سيد كاظم موسوي در نشست با خبرنگاران افزود: آئين رونمايي از 2 در حرمين عسكريين (ع) 30 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امام زاده سيد مظفر (ع) بندرعباس انجام مي شود.
وي بيان داشت: 2 در ديگر نيز در منطقه هشتبندي ميناب و حاجي آباد ساخته شده كه پس از رونمايي و بدرقه در شهرهاي جاسك، ميناب، رودان و بخش ها و روستاهاي حاجي آباد وارد بندرعباس مركز استان هرمزگان مي شود.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات هرمزگان گفت: ساخت درهاي حرمين عسكريين (ع) از سال 95 دراين استان آغاز و در بهمن ماه 96 به پايان رسيد.
موسوي خاطرنشان كرد: در مجموع 20 ميليارد ريال از محل مشاركت ها و نذرهاي مردمي براي ساخت اين درها هزينه شده است.
وي گفت: ساخت در هاي حرمين عسكريين (ع) توفيق مي خواهد كه براي نخستين بار اين كار عظيم در استان هرمزگان آن هم با مشاركت مردم رقم خورد.
** آغاز ساخت 4 در حرم امام زاده سيد محمد (ع) در هرمزگان
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات هرمزگان همچنين از آغاز ساخت 4 در حرم مطهر امام زاده سيد محمد (ع) عموي امام زمان(ع) در اين استان خبر داد.
موسوي گفت: براي ساخت هر در حدود 6 ميليارد ريال و در مجموع 24 ميليارد ريال هزينه در بر مي گيرد كه اميدواريم در صورت تامين هزينه تا شهريور ماه سال آينده تكميل و ارسال شود.
وي يادآورشد: مردم مي توانند كمك هاي نقدي خود را براي ساخت درهاي حرمين و توسعه صحن هاي عتبات عاليات به شماره حساب جاري بانك رسالت 3411113 و شماره كارت 5041727010003703 و يا شماره جاري بانك قرض الحسنه ايران 20811215961071 واريز كنند.
اين مسئول خاطرنشان كرد: ستاد بازسازي عتبات عاليات هرمزگان همچنين براي توسعه صحن هاي حرمين عتبات عاليات و ساخت صحن هاي حضرت زهرا (س) در نجف و صحن حضرت زينب (س) در كربلا توافق نامه اي در قالب «طرح بناي نور » با بانك رسالت استان ايجاد كرده است.
موسوي گفت: افرادي كه مي خواهند در اين كار خدا پسندانه مشاركت كنند مي تواند تا سقف 40 ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه بدون ضامن و بازپرداخت 10 تا 36 ماهه از بانك رسالت دريافت كنند.
وي خاطرنشان كرد: هر متر از صحن حضرت زهرا (س) 30 ميليون ريال و صحن حضرت زينب (س) 40ميليون ريال هزينه مي برد و افرادي كه براي يك متر بخواهند مشاركت كنند، سند افتخاري به نام ايشان ثبت و ضبط مي شود.
4 در متعلق به حرم امامين عسكريين (ع) در سامرا و 4 در نيز متعلق حرم امام زاده محمد عموي امام زمان (عج) در شهر بلد عراق است.


| شناسه مطلب: 87270




بازسازي عتبات



نظرات کاربران