اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج

اعزام یک‌هزار و 546 نفر از استان مرکزی به حج

سرپرست حج و زیارت استان مرکزی گفت: امسال یک هزار و ۵۴۶ نفر در قالب ۱۲ کاروان از استان مرکزی برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ابراهيم محمودي، سرپرست حج و زيارت استان مركزي، در گفت‌و گو با ايكنا از استان مركزي اظهار كرد: در حج امسال هشت كاروان از شهرستان‌ اراك، يك كاروان از ساوه، يك كاروان از خمين و يك كاروان از محلات و دليجان به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند.
وي ادامه داد: تعداد نفرات اعزامي از شهرستان اراك ۹۷۶ نفر، ساوه ۲۹۵ نفر، خمين ۱۶۰ نفر و محلات و دليجان ۱۱۵ نفر است.
سرپرست حج و زيارت استان مركزي بيان كرد: بيشترين قيمت حج امسال ۱۷ ميليون تومان و كمترين قيمت آن ۱۴ ميليون تومان مي‌باشد. اعزام‌هاي زائرين استان به سرزمين وحي از ۳۱ تيرماه آغاز مي‌شود. همچنين ۹ كاروان، مدينه قبل و ۳ كاروان مدينه بعد هستند.
محمودي افزود: حجاج استان در حال گذراندن كلاس‌هاي آموزشي توسط كاروان‌هاي خود هستند. ياد آور مي‌شود همايشي در ۲۲ تيرماه سال جاري به منظورآمادگي بيشتر حجاج و بيان نكات مهم از سوي سازمان حج و زيارت در سالن پنجم مرداد اراك برگزار خواهد شد.
وي تصريح كرد: از زائرين بيت‌الله الحرام انتظار مي‌رود شئونات اسلامي را رعايت كنند و در انجام اعمال حج، صبر و شكيبايي ورزند و در طول اين سفرمعنوي با مدير و روحاني كاروان همراهي كنند.
سرپرست حج و زيارت استان مركزي افزود: در سال گذشته يك هزار و ۱۷۰ نفر در قالب ۱۱ كاروان از استان مركزي به مكه اعزام شدند.




نظرات کاربران