بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست

بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق پاکی از حدث اصغر و اکبر و گناه و مکروهات و رذایل اخلاقی را دارای ارزش و ارتقای درجه انسانی برشمرد و افزود: بالاترین مرتبه طهارت پاکی دل از غیر خداست که انسان به مقامی می رسد که مورد عنایت ویژه قرار می گیرد و در ضیافت عرشی دعوت می گردد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در جمع روحانيون و مداحان كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات، با تاكيد بر لزوم پاكي و طهارت در زيارت با استناد به حديثي طهارت را موجب توسعه در رزق مادي و معنوي دانست.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق خاطرنشان ساخت: طهارت مراتبي دارد و متناسب با هركدام از آن رزق و روزي از سنخ آن به شخص طاهر داده مي شود.
وي پاكي از حدث اصغر و اكبر و گناه و مكروهات و رذايل اخلاقي را داراي ارزش و ارتقاي درجه انساني برشمرد و افزود: بالاترين مرتبه طهارت پاكي دل از غير خداست كه انسان به مقامي مي رسد كه مورد عنايت ويژه ويژه قرار مي گيرد و به ضيافت عرشي دعوت مي گردد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حديثي زمان شناسي و جريان شناسي را در هر زمان لازم خواند و افزود: كساني كه جريان هاي زمان خود را نشناسند دچار اشتباهات بزرگي مي شوند به گونه اي كه دين ودناي خود را از دست مي دهند.
وي عراق را پايگاه اهل بيت دانست و تاكيد كرد: هر زائري بايد مقررات و قوانين اين كشور را رعايت كرده و به قوانين آن كاملا احترام بگذارد
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق اجتناب از تفرقه و تشتت را يك امر لازم وضروري برشمرد و اظهار داشت: دوستي ها بين دو ملت شريف ايران و عراق بسيار مهم است و داراي خير و بركات زيادي براي هر دو كشور خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحانيكشور عراق را ميزبان اصلي زائران ابي عبدالله الحسين عنوان كرد و گفت: بايد از مردم عراق تشكر كرد وبا آنان كريمانه و با محبت برخورد كرد تا دلها به يكديگر نزديكتر شوند و همگي بر گرد محور اهل بيت و قرآن در صف واحد قرار گرفته و در مقابل دشمنان دين و دنيا و آخرت مقاومت نمايند.
در ابتداي اين ديدار حجج اسلام والمسلمين جاوري و فقيهي به بيان بايدها و نبايد هاي روحانيون و مداحان كاروان پرداختند و در پايان نيز پس از بيان چند مسئله مورد ابتلاي زائران كه محل بحث و بررسي است مطرح و جمع بندي شد و در ادامه به پرسش هاي حاضران پاسخ هاي مقتضي داده شد.




نظرات کاربران