سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها

سفر رئیس ستادعتبات دانشگاهیان برای ارزیابی اعزام‌ها

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روز گذشته پس از ورود به نجف اشرف با بیان اهداف سفرش گفت:این سفر به منظور بازدید از هتل های محل استقرار دانشگاهیان در نجف و کربلا، بررسی وضعیت موجود و برنامه ریزی برای دوره بعد عتبات دانشگاهیان انجام شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهي در خصوص تعداد كاروان هاي اعزامي تاكنون در اين دوره گفت:در دوره هفدهم كه از ۱۶ مرداد شروع شده تا امروز بيش از ۲۳۰ كاروان به عتبات اعزام شده اند و تقريبا ۱۰۰ كاروان ديگر مشرف خواهند شد. آخرين كاروان ها تا ۱۳ آبان ماه قبل از اربعين حسيني به ايران باز مي گردند و بعد از آن انشاءالله دوره هجدهم را با عنايت امام حسين (ع) و امام زمان (عج) از اول بهمن ماه با كيفيت بيشتري آغاز خواهيم كرد.
وي در خصوص ميزان رضايتمندي از دوره هفدهم گفت:رضايت مندي ما شرط نيست، بلكه رضايت زائرين شرط اصلي است كه عمدتا در نظر سنجي ها از وضعيت هتل،امكانات و پذيرايي ها راضي هستند. اميدواريم براي دوره بعد نواقص را جبران كنيم.با برخي از دانشجويان و اساتيد كه صحبت مي كردم از خدمات و برنامه هايي كه ارائه شده ابراز رضايت داشتند.
فقيهي در خصوص برنامه هاي حين سفر نيز گفت:يكي از اهداف ما در اين سفر اين بود كه از نزديك شاهد برگزاري برنامه هاي فرهنگي باشيم و در آن ها حضور يابيم.يكي از برنامه ها در صافي صفا بود كه بعد از هماهنگي با گروه فرهنگي ستاد، طرح جديدي براي ارائه در صافي صفا داديم كه الحمدالله اين طرح درحال اجراست و استقبال خوبي هم از اين برنامه شده و رضايتمندي خوبي را بدست آورده است.
وي افزود:ما در هر دوره با نظرسنجي هايي كه در طول سفر انجام مي شود، نظر اساتيد و دانشجويان محترم را در خصوص سفر عتبات، مديران ، روحانيون، عوامل و برنامه ها تحليل مي كنيم و طبق آن برنامه ريزي هاي دوره بعد را انجام مي دهيم.در حقيقت اين نظرسنجي ها كتاب كار دوره بعد ما خواهد بود .
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص وضعيت عمره دانشگاهيان نيز گفت:ما تابع تصميمات دولت و سازمان حج و زيارت هستيم و ان شاءالله اگر عمره بازگشايي شود در خدمت دانشگاهيان عزيز خواهيم بود.


| شناسه مطلب: 70906




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران