تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا

تکریم ازمواکب و موکب مسجد براثا

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین به نمایندگی از کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در مسجد براثا حضور یافت و از خدمات ارائه شده این موکب به زائران ایرانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين به نمايندگي از كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين در مسجد براثا حضور يافت و از خدمات ارائه شده اين موكب به زائران ايراني تقدير كرد.
براساس اين گزارش، مسجد بُراثا يكي از مساجد مقدس شيعيان در شهر بغداد است. اين مسجد در مسير قديمي كاظمين به بغداد قرار داشته‌است كه هم اكنون در جانب كرخ و محله عطيفيه بغداد قرار دارد.
اين مكان پيش از تبديل به مسجد، عبادتگاه يك راهب بوده است اين مسجد محل تدريس علماي بزرگ شيعه مانند شيخ مفيد است.
امسال برادران عراقي در اين مكان مقدس موكبي جهت اسكان شبانه زائرين اختصاص داده بودند كه هرشب پنج هزار زائر در اين مكان افزون بر اسكان تغذيه آن ها تامين مي شد.




نظرات کاربران