130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند 130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند 130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند 130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند 130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند 130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند 130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند

130هزار زائر خارجی از طریق مرز شلمچه به کربلا و نجف رفتند

مدیر پایانه مرزی شلمچه به عبور بیش از 130 هزار زائر تبعه خارجی از مرز شلمچه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این زائران به وسیله 800 دستگاه اتوبوس به کشور عراق منتقل شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جمال حميدي در گفت و گو با خبرنگاران به بازگشت 60 هزار زائر در روز گذشته از مرز شلمچه اشاره كرد و اظهار كرد: تاكنون 75 درصد از زائران اربعيني كه از اين مرز به عراق رفتند به ميهن بازگشته اند.
وي اظهار كرد :تمام اقدامات لازم براي بازگشت زائران و انتقال آنها به مقصدشان در نقاط مختلف كشور پيش بيني شده است و به طور متوسط روزانه 200 تا 250 دستگاه اتوبوس از پايانه مرزي شلمچه به مقصد استان هاي ديگر كشور خارج مي شوند.
حميدي گفت: از شركت هاي مختلف و 6 استان معين در بحث جابجايي زائران خواسته شده تا در 2 روز آينده نسبت به جابجائي زائران در شلمچه اقدام كنند.
وي افزود : زائران براي بازگشت به شهرهاي خود از طريق ناوگان جاده اي مشكلي ندارند و گروههاي نظارتي نيز بر فروش بليط با نرخ مصوب نظارت كاملي دارند.
گذرگاه هاي مرزي چذابه و شلمچه در خوزستان 2 كانون اصلي تردد زائران اربعين حسيني هستند.
گذرگاه مرزي شلمچه در 16 كيلومتري خرمشهر و گذرگاه چذابه در 110كيلومتري شمال غرب اهواز در محدوده شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.


| شناسه مطلب: 71671




اربعين



نظرات کاربران