آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود

آثار برگزیده سوگواره «پیاده تا خورشید» در موزه علوی نجف به نمایش گذاشته می‌شود

دبیرسوگواره ملی «پیاده تا خورشید» اعلام کرد: آثار برگزیده بخش‌های مختلف در صورتی که قابلیت ارائه نمایشگاهی داشته باشند، با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در موزه علوی واقع در صحن حضرت زهرا (س) نجف به نمایش درخواهند آمد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، حسين مرادي، دبير سوگواره ملي «پياده تا خورشيد» اظهار كرد: اين سوگواره توسط ستاد بازسازي عتبات عاليات استان همدان با همكاري دانشگاه‌ها، حوزه هاي علميه، دفتر نهاد رهبري در دانشگاه، خدمتگزاران مردمي اربعين و جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه اين سوگواره در سه بخش علمي، ادبي و هنري برگزار مي‌شود، افزود: در بخش علمي، مقالات توسط اساتيد دانشگاه و صاحب‌نظران اين حوزه داوري خواهد شد.
مرادي با تأكيد بر اينكه بخش ادبي شامل شعر، سفرنامه، دل نوشته و داستان كوتاه است، خاطرنشان كرد: تصويرسازي، پوستر، عكس و فيلم مستند حرفه‌اي هم محورهاي بخش هنري اين سوگواره هستند.
وي اذعان كرد: ثبت نام و ارسال آثار اين سوگواره به صورت الكترونيكي و از طريق سايت www.takhorshid.ir انجام مي‌شود.
مرادي با بيان اينكه سوگواره ي پياده تا خورشيد (ويژه پياده روي اربعين حسيني) در ۳ بخش علمي و ادبي و هنري شروع به كار كرده افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دي ماه است و مراسم اختتاميه و تجليل از برگزيدگان سوگواره ۱۰ اسفندماه برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه كمك هزينه سفر به عتبات عاليات، تنديس و لوح يادبود به برگزيدگان اهدا خواهد؛ اظهار كرد:آثار برگزيده بخش هاي مختلف در صورتي كه قابليت ارائه نمايشگاهي داشته باشند، با هماهنگي ستاد بازسازي عتبات عاليات در موزه علوي واقع در صحن حضرت زهرا(س) به نمايش درخواهند آمد، از نفرات برتر اين جشنواره كمك هزينه سفر عتبات عاليات و لوح سپاس و تنديس اهدا مي‌گردد.
دبير سوگواره ملي «پياده تا خورشيد» با اشاره به شركت دانشجويان در مراسم پياده‌روي اربعين حسيني، اظهار كرد: دانشجويان مي‌توانند مقالات، عكس‌ها و دل‌نوشته‌هاي خود از اربعين حسيني را براي شركت در اين همايش ارسال كنند.
وي با بيان اينكه اين سوگواره داراي كميته علمي، هنري، ادبي، مراسم و جذب مشاركت‌هاي مالي است كه براي هر كميته وظايفي مشخص شده است، ادامه داد: همايش سوگواره «پياده تا خورشيد» اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
مرادي با بيان اينكه اين همايش با همكاري ستاد بازسازي عتبات عاليات و دانشگاه‌هاي استان برگزار خواهد شد، تصريح كرد: دانشجويان مي‌توانند پس از بازگشت از مراسم اربعين عكس‌ها‌، دلنوشته‌ها و مقالات خود را براي شركت در اين همايش ارسال كنند.


| شناسه مطلب: 71988




عتبات نجف سوگواره



مطالب مرتبط

نظرات کاربران